jävla blattar+Comviq skiit!|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
jävla blattar+Comviq skiit!
mikael_st
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1067
sp_UserOfflineSmall Offline
1
May 2, 2004 - 9:21 pm
sp_Permalink sp_Print

Som många andra skulle man dra ut i fredags o dricka umgås med kompisar och ha en mkt trevlig kväll.

jag och kompisen gick för att möta flickan och hennes kompis för att sedan dra vidare till "slottskogen" där vi skulle sedan träffa massa kompisar.

När vi kom fram så kunde vi inte ringa för att Comviq dår flipp när massa ringer på ett o samma ställe, eller nåt.

Så man drar runt o letar efter kompisarna istället (lönlöst)

Tjejerna var tvungna att dra upp i skogen o pissa, så vi väntar på dem nedanför skogen. Kommer ett gäng blattar mot oss. Två av dem kollar upp på tjejerna som går in i skogen, o ska dra efter dem för att sedan "våldta" dem som dem sa högt o tydligt!!! jag blir ju självklart arg som fan, o tar tag i en av dem i armen o säger till honom nåt liknande att "här ska fan inte våldtas någon" och absolut inte min tjej. Han börjar då tjaffsa imot till att sedan säga förlåt. Efter det kommer 4 av deras kompisar, mot mig o min kompis, "Ey, mannen, har du mobil jag kan få låna" Vilket vi såklart inte vill. Då börjar han höjja rösten puttas lite o säger att han menar allvar. En annan av dem höjjer knytnäven mot mig o säger, ta fram mobilen för fan, Du deckar efter en vänster. Nu är man asså riktigt jävla sur o vill så gärna bara slå ner honom ! Men vilket som inte är så smart, eftersom han har ju en hel arme bakom sig ungefär. Iallafall så skrattar jag till, o säger nåt i stil med att kommer jag ligga efter en vänster från DIG !?. Då ser man att han blir sur som fan. Men det kommer folk förbi så blattarna springer iväg.

Jag blir så jävla sur på dem, alltid ska dem börja bråka !!! VARFÖR ?? jag har aldrig varit med om att det är nån svensk som kommer fram o gör så här. Liksom det är inte sällan det händer. Har varit med om detta ofta. ofta blir det bråk o stökigt. Kan dem inte vara lugna. Allvarligt.. Tycker vi borde lätt förbjuda invandringen. Vart fan är sverige på väg egentligen. Eller varför inte, minsta lilla felsteg dem gör. UT UR SVERIGE !

x-per
Member
Medlem
Forum Posts: 3038
611209
May 2, 2004 - 9:26 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja dom är jeffla utstötta så dom måste höja sitt "självförtroende", då gör dom så!

PACK

Edit: Nej jag är inte rasist!

RoxL
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 33
611211
May 2, 2004 - 9:27 pm
sp_Permalink sp_Print

du verkar ha fått lite rasistiska tankar efter påhoppet... Vilket jag förstår... Men varför drar du alla över en kant.. det e juh inte alla invandrare det e fel på, det e sosarnas jävla politik... sätter alla i en förort o går o delar ut bidrag så dom inte behöver göra nått för pengarna.. sen så blir dom mer giriga o börjar ta saker efter att ha mobliserat en armé.. Men fan d finns så många "bra" invandrare...(mig själv) som bor i ett bra område o har fått en bra uppväxt med jobbande föräldrar o skit... Så e d..

mikael_st
Kommer du hit ofta?
Medlem
611212
May 2, 2004 - 9:27 pm
sp_Permalink sp_Print

dem e la inte utstötta.. har asså ingetr emot dem.. bara deras sätt. känner massor o dem är schyssta. men jävligt många är så sjukt dumma

festisMER
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1991
611214
May 2, 2004 - 9:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Alla invandrare är ju inte så, men som du säger, jag har inte heller vart med om att nån svensk har gjort så mot mig, men att en invandrare har tjaffsat har hänt mig kanske tre, fyra gånger..

Death On Wings
Member
Medlem
Forum Posts: 5938
611215
May 2, 2004 - 9:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Jo jag kan inte mer än hålla med, när det blir otrevligheter här omkring så är det för ofta det är invandrare som drar igång det.
Fast det värsta av allt är att de tycker om att vara i grupp och gå på de som är färre i antal och yngre.
Fega as

mikael_st
Kommer du hit ofta?
Medlem
611216
sp_Permalink sp_Print

nej nej.. helt fel av mig.. Menade inte att dra alla över en kant. Vet att många är jävligt snälla och bra. Men när det blir bråk på sånna ställen är det alltid eller oftast invandrarna som börjar. Och bara deras sätt e det som gör en surast. "Ey, två brudar där uppe, vi går upp och våldtar dem"

x-per
Member
Medlem
Forum Posts: 3038
611217
sp_Permalink sp_Print

mikael_st wrote: dem e la inte utstötta..

Öh jo! Har du sett ett gäng med lika många invandrare som svennar?

Och ja det finns schyssta utlänningar men dom är få!

mikael_st
Kommer du hit ofta?
Medlem
611218
May 2, 2004 - 9:31 pm
sp_Permalink sp_Print

dem tror sig så mkt.. Vi är STÖRST, BÄST, VACKRAST.. Vi gör som vi vill.

Pim_
Member
Medlem
Forum Posts: 3947
611220
May 2, 2004 - 9:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Välkommen till verkligheten, svälj och gå vidare, hur högt du än gapar kommer inget att ändra sig.

mikael_st
Kommer du hit ofta?
Medlem
611223
May 2, 2004 - 9:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Nej iofs.. Men synd är det, jävligt synd.

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
611225
May 2, 2004 - 9:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Snälla, lägg ner snacket nu. Det börjar lukta fördomar. Även om du har rätt att vara förbannad, så är detta inte rätt ställe att föra den diskussionen. Jag blir tvungen att låsa tråden.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 166
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL