September 12, 2001
Hohohoho..det var direkt pinsamt att se..herregud i himmlen..vad sysslade dom välavlönade "proffsen" med..trodde att bottennappet i Nagano var svårt att slå men detta kära vänner..vi har nyss bevittnat ett pinsamt praktfiasko.
Ett tillägg här: Aftonbladets forum "sportsnack" har brakat samman!!! hohohoho..
[ Detta Inlägg ändrades av: skiroy den 2002-02-20 21:29 ]
August 9, 2001
August 9, 2001
September 12, 2001
Iceman: Men nu hände detta trots allt..visst var det ett praktfiasko men jag lyfter trots allt på hatten åt vilt KÄMPANDE Vitryssar..detta är vad sport också går ut på.
Man måste kämpa också för att komma vidare och detta gjorde dom trots allt bra fast med en viss "hjälp" av Salo.
Tillägg här: Flera forum har brakat samman ikväll..hohohohoh..det "stormar" på nätet ikväll
[ Detta Inlägg ändrades av: skiroy den 2002-02-20 22:02 ]
April 1, 2001
On 2002-02-20 21:57, skiroy wrote:
Iceman: Men nu hände detta trots allt..visst var det ett praktfiasko men jag lyfter trots allt på hatten åt vilt KÄMPANDE Vitryssar..detta är vad sport också går ut på.Man måste kämpa också för att komma vidare och detta gjorde dom trots allt bra fast med en viss "hjälp" av Salo.
Om du/ni ursäktar, så har jag en aning svårt att se det på det sättet nu...
December 15, 2001
Säger bara en sak:
Det vara f-ns fel, det var f-ns fel...
Nämen allvarligt talat, vafan...Fy skäms!
Jag tycker hela detta OS har varit ett enda stor fiasko...Det ändå vi har nu är väl curlingen, och då endast killarna...
ffs! dags att gräva ner sig lr ngt...
BTW: Ganska bra spam i #hatasalo på Qnet 😛
August 9, 2001
missa inte denna 😀
http://www.kolumbus.fi/gregerf.....mysalo.mpg
1 Guest(s)