August 21, 2001
Henrik aka [NH]ZeNNaN
Site Admin
Monitorer - Samsung Diamondtron-serien:
Vänster + Mitt + Höger:
19" (900NF) + 22" (1200NF) + 19"(900NF)
Radeon 8500 ViVo + Sis 632
Skärmarna körs till samma dator.
Jösses.. jag tror att jag har hittat min nye gud.. två 19" o en 22" .. till samma dator. Nu blev jag så jevla avundsjuk rent ut sagt..
July 14, 2002
the_wiz wrote: Vilken otur man har om man är jehovas vittne...
Man får inte ta emot blod från en annan människa, inte svära, och
så måste man gå runt och knacka dörr hela tiden
Det spelar väl ingen roll, gud vakar över deras själar så det finns ingen anledning till oro.
July 11, 2002
Max wrote: Jag har varit med i jehovas hela mitt liv och jag tycker ni
är ett gäng satanister hela bunten. GOD BLESS YOU!
*hehe, är det kul att knacka dörr varje dag? hur mycket tjänar du
* Hellre är jag muslim än jehova, det är upp till en o bestämma om han/hon vill donera blod, göra lumpen och så vidare.
The true words:
”De elva Satanistiska reglerna för Jorden”, Lex Satanicus:
1.Ge inte åsikter eller förslag om du inte är tillfrågad.
2.Berätta inte dina problem för andra om du inte är säker på att de vill höra dem.
3.När du är på någon annans område, visa honom respekt eller gå inte dit.
4.Om en gäst på ditt område besvärar dig, behandla honom grymt utan nåd.
5.Gör inte sexuella närmanden om du inte fått en stark signal.
6.Ta inte vad som inte är ditt om inte det är till en börda för den andre personen eller
om han ropar på att få slippa det.
7.Bekräfta magins kraft om du lyckats använda den för att uppnå dina begär. Om du
förnekar magi efter att ha lyckats med att använda den, kommer du att förlora allt du fått.
8.Klaga inte på någonting som du inte behöver utsätta dig för.
9.Skada inte små barn.
10.Döda inte icke-mänskliga djur om du inte är attackerad eller behöver mat.
11.När du går på allmän plats, besvära ingen. Om någon besvärar dig be honom sluta. Om han inte slutar förgör honom.
MAY S[A]TAN BE YOUR GUIDE
May 29, 2001
en viktig bit i jehovas religion/övertygelse går ut på att alla andra religioner har helt fel och dom har rätt, har väldigt svårt att köpa det och därför så gillar jag dom inte för 5 öre.
Jag talar av erfarenhet för mitt ex syrra var hjärntvättad jehovas tomte och jobbig som fan
April 20, 2002
Ingenstans i bibeln står det att sex före äktenskap är förbjudet, alltså är det tillåtet.
Däremot står det i de tio budorden så här:
VI
Du skalll icke begå äktenskapsbrott.
IX
Du skall icke hava begärelse till din nästas hustru, ej heller till hans tjänare eller tjänarinna ej heller till hans oxe eller åsna, ej heller till något annat som tillhör din nästa.
Alltså, du ska inte ha sex utanför ditt eget äktenskap och inte heller med en gift kvinna.
För kristna såsom för icke kristna är det helt klart fritt fram att ha hur mycket sex man vill innan äktenskap.
Jehovas vittnen, de har ju kommit på helt nya underliga saker som måste följas. Den så kallade religionen är inget annat än en sekt, bortsett från ett par punkter. Visste ni förresten att en "religion" måste följa vissa speciella punkter för att klassas som sekt?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
September 3, 2001
jehovas vittnen klassas inte som sekt.. påstår dom själva. Samma sak med mormoner. Och faktum är att dom inte är en sekt heller.
Men lite magstarkt att våga kalla dom för religion ändå.
Det finns ju vissa krav för att kallas för sekt oxå....allt som inte är religion klassas ju inte som sekt bara för det.
EDIT: Tintin.. jag säger det inte för att hacka på det du sa.. vi menar ju nästan samma sak;) ville bara upplysa lite till. Det är ju iofs inte 100% konkreta källor jag hört det från så rätta mig gärna om nån vet bättre.
4 Guest(s)