July 3, 2003
Ja, nu för en stund sedan plingade dom på och snackade massa dynga vid dörren, kan man inte på ett bra sätt försöka få dem att förstå att man bryr sig inte ett skit om varken jehovas vittnen, jesus kristus eller gud?
Är det ngt jag hatar är det jehovas vittnen som plingar på dörren eller någon telefonförsäljare som ringer :arg:
March 19, 2003
Det är bara att bjuda om dem på te och kaka, och sen så frågar du dom vad de kan hjälpa en med, och säga att man saknar vissa grejer i livet så som en tjej osv.
En kompis hade dem på besök ett par ggr, och han bjöd in dem på te och satt och pratade med dem, sen så när han gav förslaget om att de kanske kunde fixa en brud till han så har de aldrig varit där och plingat på igen.
March 28, 2003
December 10, 2002
1. Du kan gora som en kompis till mig, han hade en
Pitbull Terrier, han gjorde inget at dom .. han bara
sade att han inte ville ha dom der, da borjade dom
forklara enda .. da borjade hunden morra och visa
tenderna .. haha, dom sprang 😀 .. en annan polare
hade en chefer... den bet en av nissarna i baken ..
haha, och han som egde hunden bara lag tredubbel
och skrattade. Dom kommer garanterat aldrig
tillbaka 😀
Speldator: Intel Core i7 3770K @ 4,54GHz w/ Corsair Hydro H100, ASUS P8Z77-V Pro, 4x4GB G.Skill Trident 2400 MHz, Gigabyte GeForce GTX 780 Ti 3GB OC, (system)Samsung SSD 840 Series 500GB, 500GB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 + 3TB SATA3 (externa) 320GB +1TB + 1TB + 2TB +2TB (USB3) BenQ G2750 27" + BenQ 24" G2420HDBE
3DMark 2011 Scores
F.d användarnamn: dest
October 25, 2003
Jag öppnade en gång svartsminkad och svartklädd med Dimmu Borgir i bakgrunden och en hel hög svartrockarkompisar bakom mig.
Jehovas: Ehhhh.... Hejsan....
Jag: Ville ni något eller? (med förbannad röst)
Jehovas: Ja, vi ska nog inte störa... Ursäkta....
Fyfan, jag har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv.
Annars om man bara vill ha bort dem är det bara att säga:
"Jag är verkligen inte intresserad och vad ni än säger så tänker jag inte lyssna."
Barnsligt, men det funkar oftast.
1 Guest(s)