August 22, 2005
Atja. Jag har en JOS. Om jag lyssnar på en låt och sedan stänger av den ett tag, och sedan sätter på den, så startar den från samma låt som den var på när jag stängde av den. Men när jag ska ladda batterierna (stoppa in den i USB uttaget) och sedan lyssna igen, så börjar den alltid om från första låten =S Vilket jag tycker är lite små irriterande. Nån som vet hur man ska göra för att den inte ska börja om från första låten efter att man har laddat den?
January 23, 2002
Har inte riktigt koll på JOS men i regel finns det ju inte så mycket inställningmöjligheter för sånt i en lite MP3-spelare.
Och att eventuellt ladda in ny eller hackad programvara är nog inte så lätt att göra själv.
Dessutom är det antaglien så att den nollställer sig när batteritet laddas eftersom det ofta är så att batteriet laddas ur snabbt för att sedan laddas från grunden vilket gör att de håller längre.
November 16, 2002
det kommer ju uppgraderingar lite då o då man kanske kan skicka ett mail om det till nån avdelning som pysslar med programvaran..
helnöjd med min 256mb JOS enda jag skulle kunna klaga på är att det inte går att uppgradera minnet, att det inte finns en saparat laddare som går på vanligt uttag (kommer bli svårt o ladda den i lumpen, hoppas nån har bäbar) och att det inte går att spola i låtarna (mao knepiga kontroller)
😀
<-----------------btw inlägg 1300 😀
November 27, 2002
Steel wrote: Har inte riktigt koll på JOS men i regel finns det ju inte så mycket inställningmöjligheter för sånt i en lite MP3-spelare.
Och att eventuellt ladda in ny eller hackad programvara är nog inte så lätt att göra själv.
Dessutom är det antaglien så att den nollställer sig när batteritet laddas eftersom det ofta är så att batteriet laddas ur snabbt för att sedan laddas från grunden vilket gör att de håller längre.
det är ruskit simpelt att göra själv...bara följa instruktionerna 🙂
January 28, 2003
Callister wrote: Funderar på att köpa en JOS. De sänks väl lite i pris snart också. 🙂
Får man med laddbara batterier eller? 8)
jag måste köpa en snart, klarar mig fan inte utan mp3spelare längre snart 😛
är det sagt att dom ska sänkas i pris eller??
där är inbyggt batteri i dom från början 😉
1 Guest(s)