January 28, 2003
Vaniljflickan wrote: Jens läste på innovationsprogrammet här på MDH tillsammans med min pojkvän...
och du tvekar att köpa en JOS?!
skämigt 😉
[Gamepredator wrote: Sulan]Tror inte Jens of Sweden kommer bli så överdrivet stora. De har ganska höga priser nu jämfört med konkurenterna, och de kommer garanterat höjas ifall man börjar producera grejerna i Sverige...
förvisso, men man betalar för att få det bästa som finns i teknikväg och designen till en del också
och att dom inte har något som helst DRM-skydd är ju något iaf jag är beredd att betala en del extra för!!
August 6, 2003
Ska nog köpa en med 128mb. Är det något att sattsa på, tänkte också på en sådan här :
http://www.komplett.se/k/ki.as.....&s=sr
MEn det vore soft med inbyggt batteri, laddas ju i datorn...
August 6, 2003
Jontez wrote: Tycker det där var lit eväl onödigt att dra upp den, men men
lol? Moha, vill du ha en till tråd lr? Lite mycket jobbigare, tycker folk här klagar ofta på att man bumpar trådar. Men jag tycker är själva grejjen med forum att man ska diskutera och tycka till. Visst det går väl bra med "veckans tråd" men orka? Hoppas ni inte blir irriterade.
January 28, 2003
Jontez wrote: [quote=[unknown]]soft. Jag har iaf bestämt mig... Jag ska köpa en Jos 128mb för 1.3k inkls. frakt. Ganska bra pris iaf.
Är det inte bättre att köpa en iRiver iFP-190TC för en tusenlapp mer och få dubbelt så mycket minne?
Eller en annan JOS med dubbelt så mycket minne för 500 till?
Det är en fråga om vilken design man gillar framförallt, jag diggar JOS's + att jag tycker MP-300 har bästa funktionerna, därför köpte jag den..
August 6, 2003
Jontez wrote: [quote=[unknown]]soft. Jag har iaf bestämt mig... Jag ska köpa en Jos 128mb för 1.3k inkls. frakt. Ganska bra pris iaf.
Är det inte bättre att köpa en iRiver iFP-190TC för en tusenlapp mer och få dubbelt så mycket minne?
Säger du att man kan få en iriver med 256 i minne för bara 700kr?
January 28, 2003
[unknown wrote: ][quote=Jontez][quote=[unknown]]soft. Jag har iaf bestämt mig... Jag ska köpa en Jos 128mb för 1.3k inkls. frakt. Ganska bra pris iaf.
Nä, det gör han ju verkligen inte...
Hur fan fick du ihopa det?
August 6, 2003
MrWeizel wrote: [quote=[unknown]][quote=Jontez][quote=[unknown]]soft. Jag har iaf bestämt mig... Jag ska köpa en Jos 128mb för 1.3k inkls. frakt. Ganska bra pris iaf.
Nä, det gör han ju verkligen inte...
Hur fan fick du ihopa det?
Allvarligt nu, kan nån vettig människa på forumet förklara det för mig. VAD KOSTAR IRIVERN?? 😛
1 Guest(s)