December 18, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....76,00.html
Haha... där har vi en äkta "n00b". :hehe: :)R
ggl
July 18, 2003
Mind wrote: inte så svårt, en bonde har oftast inga problem att nacka en höna, samma sak med valpar.
beror helt på hur man växer upp.
Stämmer bra, men jag tror att det är lättare för en stadsbo att nacka en höna än att döda en valp.
Men som sagt det beror på uppväxten.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
November 9, 2002
på tex en bondgård kan dom inte ha hur mycke katter som helst, d fattar ja me... men im ex-flickvän (bonntös) tyckte d va rätt komiskt o visa mig dom söta små kattungarna o sen berätta för mig att dom skulle bli ihjälslagna...
underbar tjej... (konstigt nog tycker ja d 😕 )
January 17, 2002
ocz wrote: [quote=Pim_][quote=ocz]FYFAN VILKEN SJUK MÄNNISKA! :cy: 🙁 Hur faan kan man döda valpar ? 😡
Tja med pistol som han försökte är ju ett sätt.
Har du nånsin skrivit ett vettigt inlägg?
Nej det har han nog inte, och jag hoppas att han inte gör det heller, forumet vore inte sig likt utan hans störtsköna kommentarer.
March 14, 2004
CoLiC wrote: [quote=ocz][quote=Pim_][quote=ocz]FYFAN VILKEN SJUK MÄNNISKA! :cy: 🙁 Hur faan kan man döda valpar ? 😡
Nej det har han nog inte, och jag hoppas att han inte gör det heller, forumet vore inte sig likt utan hans störtsköna kommentarer.
Vissa ärriktigt bra, jo.Tyvärr kan det bli ganska trist i längden...
January 15, 2004
ocz wrote: [quote=CoLiC][quote=ocz][quote=Pim_][quote=ocz]FYFAN VILKEN SJUK MÄNNISKA! :cy: 🙁 Hur faan kan man döda valpar ? 😡
Vissa ärriktigt bra, jo.Tyvärr kan det bli ganska trist i längden...
..när det drabbar dig själv? 😛
May 17, 2002
*blitz* wrote: [quote=Mind]inte så svårt, en bonde har oftast inga problem att nacka en höna, samma sak med valpar.
beror helt på hur man växer upp.
Stämmer bra, men jag tror att det är lättare för en stadsbo att nacka en höna än att döda en valp.
Men som sagt det beror på uppväxten.
Det är det garanterat, vissa kan bara se husdjur som husdjur även fast djuren i vissa fall är lika mycket skadedjur som kackerlackor eller nått.
2 Guest(s)