June 10, 2001
Igår frågade jag om nån hade en FTP'a på sin dator.....
och då blev jag bannad från activelisten...
bara för det var "warez" snack...
till dom som tycker det kan jag bara säga..
Fuck Off.....
Hade jag velat haft ftp'a med warez hdae jag la fan inte frågat på NH eller..
j**la Puckon!!!!!
April 1, 2001
On 2001-10-06 15:30, Tomas125 wrote:
Håller med,, phet^tönt behöver inte lägga sig i.... Sa till mig när jag frågade om en låt..... e väl inte hans eller NHs problem
Det är Phat^Trance som håller i Active Listen, och därmed lägger han sig i precis så mycket han vill. Vill du honom något så ta kontakt med honom personligen.
Det finns vissa regler i Active Listen som skall följas.
December 20, 2000
February 4, 2001
Hej
Om du hade läst vad det står @ Regler för Activelisten när du signade upp dig så hade du förstått... anledningen till att du blev temp bannad är för att du just frågade om någon hade en ftp och detta klassas som warez (vilket även står bland reglerna @ activelist info)
du kan kontakta mig på icq vid 21 tiden när jag e hemma om du vill gnälla på lite
// Phatto
10Mbit Fiber
Min Dator + LAN bilder
[ Detta Inlägg ändrades av: Phat^Trance den 2001-10-06 16:36 ]
February 4, 2001
PS: jag bannar aldrig någon första gången, utan TEMP bannar på 2 dagar. fråga mindrunner han vet =P
10Mbit Fiber
Min Dator + LAN bilder
[ Detta Inlägg ändrades av: Phat^Trance den 2001-10-06 16:37 ]
June 10, 2001
On 2001-10-06 16:36, Phat^Trance wrote:
Hej
Om du hade läst vad det står @ Regler för Activelisten när du signade upp dig så hade du förstått... anledningen till att du blev temp bannad är för att du just frågade om någon hade en ftp och detta klassas som warez (vilket även står bland reglerna @ activelist info)du kan kontakta mig på icq vid 21 tiden när jag e hemma om du vill gnälla på lite
// Phatto
------------------------------
Aaa inget WAREZ snack står det eller huuuur??jag kan ju inte rå för att du fattar trögt eller???.....hade jag velat haft warez ftpa..hade jag ftågat efter det..och gjorde jag det NJET!!!!!...
January 8, 2001
svårt att se vad någon skulle vilja ha ett ftp konto till för "lagliga grejjer"
isf kan jag ge dig ett direkt,
http://ftp.sunet.se
gå att logga in som anonymous...
där finns i princip alla lagliga program som du någonsin kan tänka dig
December 19, 2000
On 2001-10-06 15:30, Tomas125 wrote:
Håller med,, phet^tönt behöver inte lägga sig i.... Sa till mig när jag frågade om en låt..... e väl inte hans eller NHs problem
Vad har du för anledning till att bli omogen nu då? Måste du kalla honom "phet^tönt" för det? Och jag får stå på Phat's sida ännu mera, varför skulle man fråga "Jag undrar om nån här har en FTP?" om man vill åt lagliga grejer? Isåfall säger man naturligtvis "Vet nån var man kan skaffa
Jaja, jag ska väl inte lägga mig i här, men det är onödigt att börja bråka för det...och, det hjälper inte att kalla folk för idioter heller.
July 21, 2001
jag har en http://ftp.. där delar jag ut mina egengjorde låtar.. gör detta mig kriminell?
nope!
June 18, 2001
On 2001-10-06 18:54, Slampa wrote:
jag har en http://ftp.. där delar jag ut mina egengjorde låtar.. gör detta mig kriminell?nope!
passa så att inte RIAA tar dig
May 28, 2001
Om jag skulle få lägga in en liten kommentar till debatten så tycker jag att alla ska sluta gnälla på NH's "personal"!
Jag har faktiskt fått några trådar låsta, nån har blivit deletad m.m.
Men jag gnällar knappast! Tänker man efter aningen längre än vad näsan räcker så fattar man varför dom tog bort/flyttade/låste tråden. Eller varför Phat bannade dig.
Eru mer nöjd om Phat tog bort hela listan för att han inte orkade hålla på med den?
Och även om du menade 100% lagliga FTP:er så kanske du kunde frågat någon annanstans?!
Fär ärligt talat, hur stor är risken att någon behöver fråga en massa annat folk efter en LAGLIG FTP?
Det händer lixom inte om man nu inte har en IQ under 70...
Tack för ordet!
1 Guest(s)