November 4, 2001
http://www.aftonbladet.se/vss/.....30,00.html
Fan va bra!
BTW
Visste ni att man kan köra med bam magera i tony hawk pro skater 4?
January 6, 2002
Hur pundig kan man bli egentligen? Hur kul är det o få sina instrument förstörda av en jävla pundare? Hur gammal är "Bam"? 23-24? Visst, att slå sönder saker tyckte jag oxå var kul, när jag var 12-13 år.
Fast han tillhör ju inte den intellektuella toppen direkt. Fast hela det gänget har väl inte insett det faktum att folk skrattar inte med dem, utan åt dem. Det är alltid kul o se idioter göra dumma saker.
June 28, 2001
bah nissarna i jackass är ju dampbarn hela bunten.
hadde det inte varit för media och deras videokamera hadde dom varit inspärrade för längesedan.
hammerfal är ju coola, powermetal känns ju lite mesigt ibland, men man smådiggar dom i smyg 🙂
bra när dom är förband får lite mer respekterade band
September 24, 2001
Schmutziger wrote: he, om han inte håller på med hasch elle andra "stimuli" så är jag väldigt imponerad! Att framstå så bakom som de verkar, utan dopning är en bedrift som ska belönas. kanske deras belöning är framgångarna med Jackass o CKY? inte vet jag... jag bara skrattar åt dem.
Det är bra att det finns en moralmamma som står på den vuxna sidan *ASG :), jag garvar ÅT CKY och står för det.
January 6, 2002
nevermind wrote: [quote=Schmutziger]he, om han inte håller på med hasch elle andra "stimuli" så är jag väldigt imponerad! Att framstå så bakom som de verkar, utan dopning är en bedrift som ska belönas. kanske deras belöning är framgångarna med Jackass o CKY? inte vet jag... jag bara skrattar åt dem.
Det är bra att det finns en moralmamma som står på den vuxna sidan *ASG :), jag garvar ÅT CKY och står för det.
jag har inte sagt att jag inte tycker att det är kul att titta på, för det är det, men jag irriterade mig på att han gick o slog sönder andras grejer. Som en före detta musiker så led jag verkligen med trummisen, det är inte kul när ens instrument pajar/blir förstört. Sen var jag nog lite allmänt småirriterad när jag skrev inlägget igår
January 11, 2002
Asså Bam Margeras brorsa spelar i ett band som heter CKY (Camp Kill Yourself), därav namnet på filmerna som också blev CKY (så har jag fattat det iallafall) ... men som sagt Bam Margera gjorde ju först filmerna, och där är ju inte Johnny Knoxville med, men sen såg ju mtv filmerna antar jag o sa att dom fick göra ett program av d å då kom ju knoxville med också.... MEN:
BAM MARGERA och dom som gör CKY ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGER fan Bam är lätt min ABSOLUT största idol så jävla grym... 😀 äg äg äg
May 31, 2001
chrippaz wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....30,00.html
Fan va bra!
BTW
Rätt åt den där J***a Rusiak.. Gillar honom inte!
Självklart man är Bam när man spelar Tony hawk 4...
November 6, 2001
Deimoz wrote: [quote=chrippaz]http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,265730,00.html
Fan va bra!
BTW
Rätt åt den där J***a Rusiak.. Gillar honom inte!
Självklart man är Bam när man spelar Tony hawk 4...
Precis. Kunde inte sagt det bättre själv.
1 Guest(s)