November 4, 2001
Jepp vi talar om samma film, men titeln är faktiskt "Steve-O the career end".
Den filmen är riktigt sjuk.
Saker han gör är bl.a. häftar fast pungen på låret, sätter en pissoar på magen och låter folk pissa på honom, slickar Johnny Knowville i armhålan osv.
Har ni sett när Bam Magera stoppar upp en turkos leksaksbil inuti en kondom (med glidmedel) i arslet, sen går han och röntgar sig på ett sjukhus och säger att han var ute med sina polare och festade dan innan. :bgrin: .
Jag gillar CKY för där är det alltid fart och fläkt, i Jackass går det mesta rätt lugnt till. Jackass är däremot bättre redigerat, fast Bam är inte så dålig heller på att redigera.
August 5, 2001
chrippaz wrote: Jepp vi talar om samma film, men titeln är faktiskt "Steve-O the career end".
Den filmen är riktigt sjuk.
Saker han gör är bl.a. häftar fast pungen på låret, sätter en pissoar på magen och låter folk pissa på honom, slickar Johnny Knowville i armhålan osv.Har ni sett när Bam Magera stoppar upp en turkos leksaksbil inuti en kondom (med glidmedel) i arslet, sen går han och röntgar sig på ett sjukhus och säger att han var ute med sina polare och festade dan innan. :bgrin: .
Jag gillar CKY för där är det alltid fart och fläkt, i Jackass går det mesta rätt lugnt till. Jackass är däremot bättre redigerat, fast Bam är inte så dålig heller på att redigera.
Tror nog inte att det är samma Steve-O film. I min gör han inget av det där!. Och dessutom är det Ryan Dunn som stoppar upp bilen... Men de e ju i Jackass the movie 😛
September 13, 2002
x-per wrote: Ni ser la hur Bam håller på och slå sin farsa som in i fan på jackass!
Det är lite småirriterande!
eehh.. han e fan inte klok.. att ge sig på sin farsa e la å ta i lite väl mycket..
men det e ballt när de e i japan å springer omkring utklädda till pandor ..
July 19, 2001
Jag är verkligen smidig, sitter och kollar på tv för att vänta på att Jackassgänget ska komma in på scenen. Men undertiden så är det någon ball film som går på femman.. Den hade ett Ryskt sattelitspaningsfartyg och grejje, klart att man var tvungen att se på det 🙂
Jaja, men Luuk avsnittet finns säkert på TV4 i .rm format..
May 23, 2001
HELIX wrote: Jag är verkligen smidig, sitter och kollar på tv för att vänta på att Jackassgänget ska komma in på scenen. Men undertiden så är det någon ball film som går på femman.. Den hade ett Ryskt sattelitspaningsfartyg och grejje, klart att man var tvungen att se på det 🙂
Jaja, men Luuk avsnittet finns säkert på TV4 i .rm format..
För oss som missade Luuk. Det går på Söndag igen kl 00:10 alltså egentligen på Måndag 😛
2 Guest(s)