February 10, 2004
Tjabaaaaa!!!!!! Fan va skönt!, morsan ringde nyss å meddelade att hon beställt bostream scream 26mbps till mig =)
Det bästa av allt är att jag bor ca 75meter från telestationen så dom kommer å levera 26 mbps i båda riktningarna!!!! :grind:
Yeahhhoooo!!!!! Här ska läggas upp en server dator alltså!! 😛
//Super glada Adde ;P
April 2, 2004
April 2, 2004
November 26, 2002
Blaxxor wrote: [quote=John_lz]Grattis! Själv sitter man på en seg lina på 10mbit/s båda vägarna. Jobbigt...
Du ska inte snacka seg 😉
4 datorer delar på en 0,5 lina från Telia här 😛 🙁
Men det kan ju faktiskt ta upp emot 8-9 minuter ibland att få hem en 800 MB fil... Vänta vänta, tråkigt.
February 10, 2004
John_lz wrote: [quote=Blaxxor][quote=John_lz]Grattis! Själv sitter man på en seg lina på 10mbit/s båda vägarna. Jobbigt...
Du ska inte snacka seg 😉
4 datorer delar på en 0,5 lina från Telia här 😛 🙁
Men det kan ju faktiskt ta upp emot 8-9 minuter ibland att få hem en 800 MB fil... Vänta vänta, tråkigt.
Hmm, Ja hur fort tror ni det går igentligen å tanka en film på 800mb med 26mbps?
November 13, 2001
Inte för att vara negativ men räkna inte med att du får fullt 26/26 och att mätningen på 75meter stämmer helt. För mig var det såhär:
1:a mätningen: 280m
2:a mätningen: 900m+
3:e mätningen: 450m
Dom lovade hela tiden 26/26 tills den dagen då dom verkligen skulle installera det, då ändra dom sig o sa att jag skulle få 8/1. Det tog runt 7-8 månader dessutom. Slutsats: Lite inte på dom och ta allt dom säger med en nypa salt.
Förhoppningsvis styr väl iofs BBB upp Bostream nu så man kan lita på vad dom säger.
2 Guest(s)