March 10, 2002
festisMER wrote: [quote=fisken]10/10 räcker hur fint som helst. Behöver inte gå snabbare. Tankar runt 800-850 kb/s.
Kan få hem en 20 gb på en normal natt. Givetvis så tankar jag inget olagligt, ville bara säga det ifall någon får för sig det.
Right.. 🙄
I teorin är det möjligt, tankar man i 850kb/s så tar det 6,5 timme att få ner 20GB typ.
April 14, 2002
Dehman wrote: [quote=festisMER][quote=fisken]10/10 räcker hur fint som helst. Behöver inte gå snabbare. Tankar runt 800-850 kb/s.
Kan få hem en 20 gb på en normal natt. Givetvis så tankar jag inget olagligt, ville bara säga det ifall någon får för sig det.
Right.. 🙄
I teorin är det möjligt, tankar man i 850kb/s så tar det 6,5 timme att få ner 20GB typ.
Tror han syftade på den fetstilta biten 😉
March 10, 2002
Marcan- wrote: [quote=Dehman][quote=festisMER][quote=fisken]10/10 räcker hur fint som helst. Behöver inte gå snabbare. Tankar runt 800-850 kb/s.
Right.. 🙄
Tror han syftade på den fetstilta biten 😉
Kanske, tänkte inte på det. 8)
December 15, 2003
26/26? Har telia nu godkänt det? Trodde max med div adsl var 1mbit ut? Det var ju pga höga kostnader för inviduella mätningar om telekabeln klarar det som telia bromsar utvecklingen där och bostream har inte kunnat installera det som lovat överallt, hörde dock rykten om nästa år att telia skulle automatiskt godkänna upp till 3 mbit ut och då kan man ju ha teoretiskt nytta av åtminstone 24 hem om man kan skicka ut 3 mbit...
Fan, jag längtar till fiber, håller på och pressa min bostadsförening om att vi skall ha fiber.
December 18, 2001
Blaxxor wrote: [quote=John_lz]Grattis! Själv sitter man på en seg lina på 10mbit/s båda vägarna. Jobbigt...
Du ska inte snacka seg 😉
4 datorer delar på en 0,5 lina från Telia här 😛 🙁
vadå!? jag och flickvän brukar surfa på vår 56k lina sammtidigt så sluta tycka synd om dig! Gäller er andra oxå!
1 Guest(s)