March 10, 2002
Coore, jag skulle tippa på att WE:s logga är extermt lik JL. 😉
Men alla dagens ungdomar förstör alla klädesmärken. Som sagt, JL är från början Golfmärke, jag tror att 90% av dem som använder det inte ens har hållt i en golfklubba. WE är från början ett "skate märke" tror samma sak där, fast att de inte stått på en skateboard. Tycker det är så löjligt bara för att kläderna är dyra tror de att det är status om man bär dem.
January 4, 2001
Dehman wrote: Coore, jag skulle tippa på att WE:s logga är extermt lik JL. 😉
yeye... 🙂
Jag skulle då aldrig köpa en tröja för att den är dyr, köper det jag tycker är snyggt... har tröjjor som kostade allt från 200-800... så pris går jag inte efter... inte märke heller...
July 8, 2003
Har en kompis som BARA köper såna kläder. Fatta 600 spänn för en t-shirt... Enda skillnaden är ett litet märke. Jag menar, köper jag 10 t-shirts för samma pris så ska hans hålla längre än mina 10 sammanlagt, har jag svårt att tro på.
Usch, nej märkeskläder.. så länge de funkar så får kläder vara hur billiga som helst.
June 23, 2002
Själv så är man "märkesbög" vill inte ha nåt okänt märke förrutom på vissa kläder, vet inte varför men det bara är så! 😀
Men sen så kan man ju hitta skitsnygga kläder också som jag inte känner till märket på och då blir det ju helt klart dem men jag föredrar märkesplagg fast inte snobbmärken! 😛
För övrigt så gillar jag både WE kläderna och JL kläderna, fast det är så jäkla dyrt! 🙂
December 4, 2002
caged wrote:
Usch, nej märkeskläder.. så länge de funkar så får kläder vara hur billiga som helst.
Kan inte mer än att hålla med dig.... folk verkar tro att dom är nånting för att dom kan köpa en tshirt för 600 spänn istället för en 50lapp... tycker mer att det är något fel i huvudet om man utsätter sig själv för en sådan extrautgift.
Tänk er samma scenario inom datordelar...
"Ja köpte den här LEVIS hårddisken för 3000 kr... den är precis lika bra som den här Seagaten för 1500 då... men det är ju LEVIS... värt pengara... *dåååh*
2 Guest(s)