August 22, 2005
http://www.jmedata.se/default......tore=butik
sanbab er innan dom fattar det
May 17, 2001
September 18, 2001
påpekar att det inte heter "hacka" om man bryter sig in i andras datorsystem .
ty 99.99998% av alla användare har fått för sig det 🙂
skulle gissa att mestadels här är hackers, men bryter man sig in i andras datorer/servrar så är man en cracker ..
är man clueless about it 🙂 så är man newbie 😉 eller wannabee
September 24, 2001
On 2001-11-26 02:54, Jastor wrote:
påpekar att det inte heter "hacka" om man bryter sig in i andras datorsystem .ty 99.99998% av alla användare har fått för sig det
skulle gissa att mestadels här är hackers, men bryter man sig in i andras datorer/servrar så är man en cracker ..
är man clueless about it så är man newbie eller wannabee
precis iam a cracker
September 1, 2001
Jag har fått förklarat för mig av en riktig "hacker" att hackers visst tar sig in i datorsystem, men till skillnad mot "crackers" så förstör de inget i systemet, utan brukar bara lämna sin signatur där de talar om hur de kom in, eller något i den stilen. Det är iaf den bästa förklaringen jag fått.... och den tror jag på.....
October 8, 2001
On 2001-11-26 09:19, Cre8or wrote:
Jag har fått förklarat för mig av en riktig "hacker" att hackers visst tar sig in i datorsystem, men till skillnad mot "crackers" så förstör de inget i systemet, utan brukar bara lämna sin signatur där de talar om hur de kom in, eller något i den stilen. Det är iaf den bästa förklaringen jag fått.... och den tror jag på.....
Stämmer
1 Guest(s)