January 8, 2005
Jag och flickvÀnnen funderar pÄ att göra nÄgot som förÀndrar vardagen lite. SÄ tankarna gÄr hit och dit, men bÄda har alltid velat Äka till irland. Varav idén att bosÀtta sig dÀr ett tag och se vad det leder till.
För ett Är sen eller nÄgot liknande har jag för mig att jag lÀste en trÄd om nÄgon som bodde i irland och jobbade pÄ ett IT företag av nÄgot slag. Den hÀr personen yttrade sig Àven om att det fanns gott om IT jobb etc (1.5 Ärs studier inom IT, dÀrav intresset för IT jobb).
sÄ jag undrar om nÄgon har efarenheter av just, Irland. kanske till och med frÄn nÄgon som bor dÀr idag ? all info Àr vÀlkommen.
best regards, Pole
July 18, 2003
Apple har vĂ€ll sin kundsupport i irland? Testa ringa dem en signal och kolla om dem söker folk đ
Snackade med en kille frĂ„n rasbo som ligger nĂ€ra dĂ€r jag bor nĂ€r jag reklamerade mina hĂ€rlurar, blev lite chockad nĂ€r han sa att han var i Irland och sysslade med svensk kundsupport đ
January 8, 2005
@Dry_ice hehe tufft, ja det Àr ju ett jobb jag skulle kunna tÀnka mig ta.
har absolut inga större krav pÄ jobb mer Àn att det ligger inom mitt intresse, bara komma ivÀg till Irland och fÄ bo dÀr ett tag och uppleva lite andra saker Àr mer vÀrt.
IBM och Apple Àn sÄlÀnge pÄ listan :).
best regards, pole
1 Guest(s)