February 3, 2004
Hejsan!
Sitter och kollar flitigt på AMS och Jobbsafari men hittar sällan något som passar.. Tänkte kolla om nån vet nåt ställe som är mer inriktat på media, design (hemside makeri och php, mysqlkodning)
Min föredetta datorlärare som jag träffade lite snabbt i somras hade fått 2 jobb, att bara göra designer åt två mindre företag. Jag menar, det bör finnas nåt ställe. För AMS söker bara platser, inga tjänster..
Nån som har tips på hur jag skall gå till väga för att tjäna snabba pengar på att göra hemsidor, kodning, databashantering osv.
MVH
May 17, 2002
du kan ju alltid sätta ut en anons i din lokala blaska, eller helt enkelt ta kontakt med ett bemanningsföretag. Kanske inga jätteheta tips, men iaf något. 😉
Dock så är det inte alldeles enkelt att hitta jobb innom de områden du nämnt. Just nu så är arbetsmarknaden lite lätt överbelastad på de arbetssökandes sida.
August 21, 2001
jupp, att skriva ihop en bra ansökan och vem man är, samt att visa lite vad du har gjort tidigare och sen masskopiera detta och skicka ut till all världens företag är nog en bra grej. Även aktivt söka företag som du tror att du kan hjälpa.
Eller starta ett eget miniföretag, så kan du gå in som konsult (lagligt). Ger ju ingen stadig inkomst, men kan ge lite extraknäck medans du söker annat ivarjefall.
1 Guest(s)