April 16, 2004
Min kompis tjötade om nÄn John Titor idag som tydligen skulle ha rest tillbaka i tiden frÄn 2036, han ska tydligen vara kÀnd men försvann sedan helt plötsligt, han tjötade om att det skulle bli ett vÀrldskrig Är 2015 mellan jÀnkarna och nÄgra andra, gÄ in och lÀs sÀg vad ni tror...allt lÀr ju vara bluff men det Àr ÀndÄ intressant.
February 26, 2002
Starscream wrote: hehe lite intressant, men det skulle ju uppmÀrksammas bra mkt mer om det vore seriöst.
Och varför skulle man resa tillbaks nu, Àr ju inget speciellt Ärtal precis..Och varför sÀger han att han Àr född 1998, det kan inte vara sÄ smart..
Om det Àr seriöst?
Vilka tabletter tar du eller borde ta?
February 1, 2002
Bull wrote: [quote=Starscream]hehe lite intressant, men det skulle ju uppmÀrksammas bra mkt mer om det vore seriöst.
Och varför skulle man resa tillbaks nu, Àr ju inget speciellt Ärtal precis..Och varför sÀger han att han Àr född 1998, det kan inte vara sÄ smart..
Om det Àr seriöst?
tabletter?
Edit: jag eller han? đ
February 26, 2002
Starscream wrote: [quote=Bull][quote=Starscream]hehe lite intressant, men det skulle ju uppmÀrksammas bra mkt mer om det vore seriöst.
Om det Àr seriöst?
tabletter?
Jag tÀnkte mer pÄ att du skrev att OM det Àr seriöst, dvs. som om du skulle kunna tro pÄ killen. Nu vet jag att en "fellow NH-anhÀngare" vet bÀttre men man tvivlar ibland
July 14, 2004
Bull wrote: [quote=Starscream][quote=Bull][quote=Starscream]hehe lite intressant, men det skulle ju uppmÀrksammas bra mkt mer om det vore seriöst.
Om det Àr seriöst?
tabletter?
Jag tÀnkte mer pÄ att du skrev att OM det Àr seriöst, dvs. som om du skulle kunna tro pÄ killen. Nu vet jag att en "fellow NH-anhÀngare" vet bÀttre men man tvivlar ibland
:hehe: ja jag sÀger dÄ de...
1 Guest(s)