March 14, 2001
Quarzi wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Callister]Jolt är hyffsat men det finns inget godare än Vanilla Coke. =P~
den smakar som någon hemsk medecin jag hade när jag var liten, det är iaf den förnimmelse jag får när jag dricker den. :spy:
håller med 😛
Stämmer bra de..
Jolt smakar arsel.. 🙄
March 14, 2004
Json_81 wrote: Har aldrig märkt av att man skulle bli piggare.
Fördelen med jolt är att den inte är (med stor risk för att få enorma mängder personliga påhopp) lika äcklig som coca-cola, pepsi mm.
Blir du inte pigg av koffein??
Punkt två håller jag med på iaf. Jolt är jäkligt gott! 🙂
November 22, 2001
ocz wrote: [quote=Json_81]Har aldrig märkt av att man skulle bli piggare.
Fördelen med jolt är att den inte är (med stor risk för att få enorma mängder personliga påhopp) lika äcklig som coca-cola, pepsi mm.
Nope, koffein verkar inte påverka mig alls.
på ett lan en gång i tiden klämde jag i mig 7 tabletter under kvällen (2 åt gången utom sista, då jag tog 3)
Efter de sista 3 somnade jag.
March 14, 2001
Json_81 wrote: [quote=ocz][quote=Json_81]Har aldrig märkt av att man skulle bli piggare.
Nope, koffein verkar inte påverka mig alls.
på ett lan en gång i tiden klämde jag i mig 7 tabletter under kvällen (2 åt gången utom sista, då jag tog 3)
Efter de sista 3 somnade jag.
Märker inte av koffein jag heller.. bara mesar som bli pigg av de 😛
June 28, 2001
Alex_88_ wrote: Har aldrig testat jolt e den god i huvudtaget?
smaken är som baken, jag gillar jolt.
men jag tror inte att det är koffeinet i jolten som piggar till utan allt socker, jag har en förmåga att bli mer eller mindre hyperaktiv när jag får i mig för mkt socker.
borde funka på fler folk än mig.
March 14, 2001
ocz wrote: Asså jag blir hyper av Reb Bull iaf. Av cola kan jag vara vaken hur länge som helst, men jag blir helst sluuuut i kroppen...
Skämtar du? :hehe:
Vet dom som inte kan sova så bra några timmar efter dom druckit kaffe powerking m.m. men jag bara skrattar då jag
2 Guest(s)