February 3, 2003
Jag skulle berätta för alla personer som jag verkligen tycker om och hur jag känner för dom samt fråga dom om dom skulle vilja ha sex med mig. 😛 haha det lät fel
sedan hade jag mördat dom som mobbade mig som liten, och sagt "se nu vad du gjorde mig till"
Låter lite barnsligt faktiskt...Men jag bryr mig inte...
December 5, 2002
Beror på hur tidigt man får veta det.
Skulle göra massa olagliga saker, sno en bil eller motorcykel, spränga nåt stort, bränna ner nåt stort, döda någon, jaa det finns massor.
Fast jag skulle nog inte lita på att jorden skulle gå under så jag skulle inte våga göra nåt av det.
November 4, 2003
LorD_Kvadd wrote: Jag skulle berätta för alla personer som jag verkligen tycker om och hur jag känner för dom samt fråga dom om dom skulle vilja ha sex med mig. 😛 haha det lät fel
sedan hade jag mördat dom som mobbade mig som liten, och sagt "se nu vad du gjorde mig till"
Låter lite barnsligt faktiskt...Men jag bryr mig inte...
typ samma här
hoho 😀 fast mest sex, läsk o kanske lite mer sex 🙄
ska ta en monster truck o köra över alla snut bilar o sen ta en m4a1 o spraya sönder snutarna som jagar mig o sen kanske m60 lr så ifrån en heli o slakta alla människor som jag ser.. sen ta ett sånt här kul svart plan som inte syns på radarn fullt med atombomber o sen bomba hela jorden, sen kanske leka terminator framför usas militär bas..sen sex sex sex..sen kanske en läsk o sen dö .. weiweiwe
December 18, 2002
Starscream wrote: haha.. de som läst bibeln och tror vad som står i den kommer bli ledsen 🙂
dom tar säkert harikiri eller vad det heter... hela högen! :blink:
innan dagen är kommen dvs
så slipper de köa så jäkla mycket för att komma dit opp till gud.
när vi andra pricks far med "vågen" eller vad det nu blir som ska ta utrota oss.
August 20, 2001
ViperBoyy wrote: typ samma här
ska ta en monster truck o köra över alla snut bilar o sen ta en m4a1 o spraya sönder snutarna som jagar mig o sen kanske m60 lr så ifrån en heli o slakta alla människor som jag ser.. sen ta ett sånt här kul svart plan som inte syns på radarn fullt med atombomber o sen bomba hela jorden, sen kanske leka terminator framför usas militär bas..sen sex sex sex..sen kanske en läsk o sen dö .. weiweiwe
Hmmm... Någon borde sluta spela GTA...
November 4, 2003
DiDi wrote: [quote=ViperBoyy]typ samma här
Hmmm... Någon borde sluta spela GTA...
lirar VC varje dag typ..kul att stå me minigun o slakta alla snutar o sen ta nån kul bil o köra in i paint skiten :eye:
August 16, 2002
jag skulle först gra till tonys kebab o säga till tony att hans kebab är den äckligaste som existerat...
sen efter det så skulle jag pröva injjicera lite heroin, sen skulle jag ha sex med en 14-åring, sen skulle jag pröva ha sex med en kille (måste ju pröva allt, nån som e på?), sen skulle jag sitta o rejsa om att ha sista inlägget på NH...
2 Guest(s)