November 9, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny][quote=fastbullit][quote=Arny][quote=fastbullit]jag var och lånade hela serien i The hitchikers guide to the galaxy innan jullovet, men nu beslöt jag mej för att inte läsa den.....
Nu ska vi inte vara sånna. :arg: 👿
Läs boken och begrunda meningen med livet, universum och allting.
but i'm scared i don't wan't to lose my perspicacity/sanity :cy:
You won´t. Instead you will be enlightened.
hittar ni på egan ord eller? :wide:
btw: Fastbillit, Läs den! Du kommer inse att det är värt mödan.
mödan???
man börjar på första sidan, o innan man vet ordet av sitter man me sista sidan o en himla massa nyttig o mindre nyttig information i huvet...
nån möda har ja inget minne av att ja stötte på
November 5, 2001
Stupid Ass wrote:
man börjar på första sidan, o innan man vet ordet av sitter man me sista sidan o en himla massa nyttig o mindre nyttig information i huvet...
Den är lång. Den är bra men lite för lång. Dessutom blir den tjatig i mitten (börjar prata en massa, iaf mitt exemplar).
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Stupid Ass] man börjar på första sidan, o innan man vet ordet av sitter man me sista sidan o en himla massa nyttig o mindre nyttig information i huvet...
Den är lång. Den är bra men lite för lång. Dessutom blir den tjatig i mitten (börjar prata en massa, iaf mitt exemplar).
Jo, men man får inte läsa vissa delar av boken som i ett och samma sammanhang. Vissa delar är lite fristående.
April 25, 2003
Här kan man kolla vad som händer om den träffar...
http://www.lpl.arizona.edu/imp.....cteffects/
2 Guest(s)