February 10, 2004
Juste.. I går så hade Sverige ett jordskalv/jordbävning.
LÄNK:
http://www.aftonbladet.se/vss/.....87,00.html
Var det någon här på forumet som kännde av något kanske?
November 22, 2003
Fick reda på det igår av en kompis. Trodde honom inte först, då jag inte hade känt ett dugg. Men han tjatade stenhårt om det. Slutade till och med att jag åkte till honom och pratade med hans farsa om det.
Hela huset hade skakat, kompisens farsa hade trillat ur sängen. Men jag kände inte ett dugg. Ändå bor jag närmare centrumet av jordbävningen än vad kompisen gör. Antar att det har något med att han bor på en ås medan jag bor vid foten vid den.
June 30, 2001
Pim_ wrote: "– Det var riktigt otäckt. Jag tog riktmärke på huset mittemot och såg att hela huset flyttade sig en centimeter, säger hon till aftonbladet.se."
Det är fan inget dåligt ögonmått den människan har...
Det jag tänkte på är om inte huset borde ha rasat ihop. Våra hus är ju inte direkt byggda för att skaka.
November 4, 2002
festisMER wrote: ”Huset flyttades en centimeter” Åh nej liksom 😛
Shit, den kärringen har inte alla paddlar i sjön. När jag bodde på 8:e våningen för några år sen gungade huset en decimeter när det blåste. Det är ju helt naturligt. Men tänker man inte på det så märker man inte det.
Jag kände inte ett dugg av jordbävningen och jag bor närmare än de flesta av er.. Jag tror att det är en hoax.. 😉 Ni vill bara ha uppmärksamhet.. :p
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
April 2, 2004
1 Guest(s)