May 17, 2002
DiDi wrote: [quote=Krqagyzzz]oj då, ska man ha julavatar med. Jag har aldrig andrat avatar förut så jag kan inte se varför jag skulle göra det nu. fast lite kul kanske det är, det förbättrar iaf julstämmningen lite kanske. 😉
Rita ditt en polkagris i näsan på honom...
haha, jag testade att rita skägg på honom, men det blev för likt en viss Nazistpamp från WW2 så jag lade ned det.
March 21, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=DiDi][quote=Krqagyzzz]oj då, ska man ha julavatar med. Jag har aldrig andrat avatar förut så jag kan inte se varför jag skulle göra det nu. fast lite kul kanske det är, det förbättrar iaf julstämmningen lite kanske. 😉
haha, jag testade att rita skägg på honom, men det blev för likt en viss Nazistpamp från WW2 så jag lade ned det.
Om man får fråga så undrar jag ... Vems är näsan ?
Jag ska iaf försöka fixa en jul avatar...
May 17, 2002
Farbror wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=DiDi][quote=Krqagyzzz]oj då, ska man ha julavatar med. Jag har aldrig andrat avatar förut så jag kan inte se varför jag skulle göra det nu. fast lite kul kanske det är, det förbättrar iaf julstämmningen lite kanske. 😉
Det är Douglas Adams näsa. Om det inte ringer någon klocka så kolla här:
http://w1.501.telia.com/~u50106642/guiden/adams.htm
February 12, 2003
DiDi wrote: [quote=Mean Machine]Jag får inte ha nån...:bgrin:
Men vem vet, man kanske kan hoppas på den som julklapp, eller nåt...:)
Modsen/adminsen är faktiskt snälla...:P
Och tindy har fått tillbaks sin, likaså DiDi.
Var det inte du som aldrig skulle få tillbaka din?
Äh... Jag sköter mig...;) Jag kan dyrt och heligt lova att jag aldrig ska röra en powerpuffpingleavatar mer...:P
October 25, 2003
Mean Machine wrote: [quote=DiDi][quote=Mean Machine]Jag får inte ha nån...:bgrin:
Men vem vet, man kanske kan hoppas på den som julklapp, eller nåt...:)
Modsen/adminsen är faktiskt snälla...:P
Och tindy har fått tillbaks sin, likaså DiDi.
Var det inte du som aldrig skulle få tillbaka din?
Äh... Jag sköter mig...;) Jag kan dyrt och heligt lova att jag aldrig ska röra en powerpuffpingleavatar mer...:P
Ja, du får tigga länge isf 😛
Ska väl hitta på nåt jag med, får se.
June 28, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Farbror][quote=Krqagyzzz][quote=DiDi][quote=Krqagyzzz]oj då, ska man ha julavatar med. Jag har aldrig andrat avatar förut så jag kan inte se varför jag skulle göra det nu. fast lite kul kanske det är, det förbättrar iaf julstämmningen lite kanske. 😉
nissen ser mkt elakare ut på din lilla bit, när man ser hela nyllet ser han ju för snäll ut, inte alls bra.
May 17, 2002
Mind wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Farbror][quote=Krqagyzzz][quote=DiDi][quote=Krqagyzzz]oj då, ska man ha julavatar med. Jag har aldrig andrat avatar förut så jag kan inte se varför jag skulle göra det nu. fast lite kul kanske det är, det förbättrar iaf julstämmningen lite kanske. 😉
nissen ser mkt elakare ut på din lilla bit, när man ser hela nyllet ser han ju för snäll ut, inte alls bra.
Haha, det var egentligen inte menat att bara bli näsan när jag gjorde avataren, dock så hade jag bara ett überdåligt bildprogram den dagen avatartillverkningen skulle ske så det blev som det blev.
får ta och slänga upp min jul-avatar nu så jag blir 2:a iaf 😉
4 Guest(s)