May 17, 2004
Kizo wrote: [quote=Vitamin-C][quote=Kizo][quote=Vitamin-C][quote=Kizo][quote=Vitamin-C][quote=Kizo]Nu har jag en också! :bgrin:
skulle du inte vänta tills december :D/
Jag går efter kinesiska årsräkningen, där är det December nu. (Förutsatt att man räknar ukrainsk tidson, med 2 ägg vänster om den trevliga tanten som bor 3 mil bortanför Stonehenge. Och att lampan är på 45W. Annars fungerar det inte.)
du kommer från korea va? 😛
Lite ibland, om jag är förkyld.
då lär du vara sjuk för att en korean jag känner är lika dan 😉
Så har har också December nu? Är det någon jag känner? Vi koreaner brukar hålla ihop och samlas var tredje söndag, före eftermiddag. (Hemlig plats, självklart. Dock skyltad, så alla koreanabröder hittar.)
jo du kenneth, han är redan inne i jannuari
May 10, 2002
PaiN wrote: <-- Ojj, mer jul än det där kan det knappt bli. f.ö.
Vilket utmärkt tillfälle att fråga om "politiska" avatarer är tillåtna igen. :]
Jag gör en vågad chansning baserat på att politiksnack är tillåtet igen.
den finns kvar klistrad.
"Nu är det så att vi på NH har bestämt oss för att göra en ny regel för forumet.
Det är from nu inte tillåtet att ha en avatar som har något politiskt över sig.
Detta för att slippa en massa tjaffs mellan användarna på forumet, och för att vi lättare ska kunna dra en gräns för vad vi ska tillåta och inte som avatar.
Så ni som känner er träffade kan ta och byta avatar med en gång, så slipper jag eller någon annan sitta och leta.
Men ser vi en så åker den bort.
/NH Crew"
December 15, 2002
PaiN wrote: <-- Ojj, mer jul än det där kan det knappt bli. f.ö.
Vilket utmärkt tillfälle att fråga om "politiska" avatarer är tillåtna igen. :]
Jag gör en vågad chansning baserat på att politiksnack är tillåtet igen.
Nej det är inte tillåtet med politiska avatarer!!
September 28, 2003
BelGarath wrote: [quote=fastbullit][quote=BelGarath]haha fan va dålig min blev
<------------------ kan någon fixa en snygg och passande till mig? 🙂
voila:
[Image Can Not Be Found]
awwwww den ska jag titta på när ja tillber satan och skär mig i armarna 🙄
argh!! ser du inte att det är en sådan dära symbol du fick på nhu typ så som ett hjärta :blink:
September 12, 2001
Det jag fanken inte begriper är att denna tråd är "Julavatar showroom" och INTE en förbenad spamtråd.
Men ändock så finns det vissa "element" i detta forum som inte kan låta bli med att besudla tråden med en massa spam och massciteringar .
En smula skärpning kan man väl ändå begära.
July 9, 2003
skiroy wrote: Det jag fanken inte begriper är att denna tråd är "Julavatar showroom" och INTE en förbenad spamtråd.
Men ändock så finns det vissa "element" i detta forum som inte kan låta bli med att besudla tråden med en massa spam och massciteringar .
En smula skärpning kan man väl ändå begära.
Jag instämmer till fullo... det är såå onödigt... 🙄 :bgrin:
September 16, 2002
Vitamin-C wrote: [quote=Kizo][quote=Vitamin-C][quote=Kizo][quote=Vitamin-C][quote=Kizo][quote=Vitamin-C][quote=Kizo]Nu har jag en också! :bgrin:
skulle du inte vänta tills december :D/
Jag går efter kinesiska årsräkningen, där är det December nu. (Förutsatt att man räknar ukrainsk tidson, med 2 ägg vänster om den trevliga tanten som bor 3 mil bortanför Stonehenge. Och att lampan är på 45W. Annars fungerar det inte.)
du kommer från korea va? 😛
Lite ibland, om jag är förkyld.
då lär du vara sjuk för att en korean jag känner är lika dan 😉
Så har har också December nu? Är det någon jag känner? Vi koreaner brukar hålla ihop och samlas var tredje söndag, före eftermiddag. (Hemlig plats, självklart. Dock skyltad, så alla koreanabröder hittar.)
jo du kenneth, han är redan inne i jannuari
Damn! Alltså är han bättre på att vara korean än mig!
1 Guest(s)