January 12, 2004
Kommer den att brinna eller inte i år, vad tror ni?
Inte så säker på att den kommer bränns ner helt och hållet, den blir ju mer och mer preparerad för att stå emot det för varje år.
Men nog fasen lär det genomföras en hel del försök, precis som alla andra år, vore konstigt annars.
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 22, 2001
Snorch wrote: Var det förresten några vettiga försök förra året?
De lyckades få lite fyr på ena foten.
Jag tror det går bättre i år, de har ju haft ett år på sig att fundera på vad som behövs för att elda impregneringen.
Och ärligt talat, Gävle kommun ska bara vara tacksamma för att den eldas upp, det är t o m känt utomlands.
October 18, 2002
Casy wrote: 2005 brann den ner, men 2006 stog den kvar så vitt jag vet. Men jag hoppas att den bränns ner, alltid lika kul att förstöra saker :bgrin:
Vad har ni för regnummer på era bilar i familjen och vart står dom?
Ange en tid då dom oftast är obevakarde oxå, så är du snäll. 🙄
November 29, 2003
Mean Machine wrote: Tekniskt sett är det ju mordbrand att bränna ner bocken, men man verkar komma rätt lindrigt undan ändå.
Om du torskar så kommer du in på station och får berätta vad som hänt.
Snuten kommer säga "vi får gratulera till att du var först att lyckas med detta i år". 🙂
March 6, 2004
[-Pale- wrote: ][quote=Casy]2005 brann den ner, men 2006 stog den kvar så vitt jag vet. Men jag hoppas att den bränns ner, alltid lika kul att förstöra saker :bgrin:
Vad har ni för regnummer på era bilar i familjen och vart står dom?
Ange en tid då dom oftast är obevakarde oxå, så är du snäll. 🙄
Uh?
2 Guest(s)