April 24, 2007
vad förvaäntaer man sig när man bygger en gigantisk häst av hö (den är väl av hö?)
klart att den kommer brinna. någon kommer att lyckas!
mordbrand? det är väl bara om någon bor där eller då? förklara lagen om mordbrand pls.
"hade man tuttat på den trojanska hästen, då hade det varit mordbrand"!
nvidiaamd wrote: vad förvaäntaer man sig när man bygger en gigantisk häst av hö (den är väl av hö?)
:)R
Född och uppvuxen i storstaden va??
Bock:
Häst:
[Image Can Not Be Found]
Om inte annat torde väl hornen ge en hint om att det är en viss skillnad på dessa individer.?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 24, 2007
ilg@dd wrote: [quote=nvidiaamd]vad förvaäntaer man sig när man bygger en gigantisk häst av hö (den är väl av hö?)
Bock:
Häst:
[Image Can Not Be Found]
Om inte annat torde väl hornen ge en hint om att det är en viss skillnad på dessa individer.?
sak samma
Caterham wrote: Hörde på radion en gång att det var en turist som tutade
på bocken för några år sedan, han åkte dit och torde att det var traditions att den ska elds upp.
Tror nog han gjorde mer än bara "tutade" jag..
😛
[Image Can Not Be Found]
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 17, 2002
ilg@dd wrote: [quote=nvidiaamd]vad förvaäntaer man sig när man bygger en gigantisk häst av hö (den är väl av hö?)
Bock:
Häst:
[Image Can Not Be Found]
Sedan vill jag nog tillägga att den snarare är gjord av halm och inte av hö.
// Krqagyzzz - bara sådär lagom dryg i vintermörkret.
Krqagyzzz wrote: [quote=ilg@dd][quote=nvidiaamd]vad förvaäntaer man sig när man bygger en gigantisk häst av hö (den är väl av hö?)
Bock:
[Image Can Not Be Found]
Häst:
[Image Can Not Be Found]
Helt rätt, fast jag tyckte olikheterna mellan de olika arterna var mer iögonfallande..
Tror knappast att han är emottaglig för den infon när han inte vet skillnaden på häst och bock.
Vet du förresten vad det är för skillnad på hö och halm då?
😛
May 17, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=ilg@dd][quote=nvidiaamd]vad förvaäntaer man sig när man bygger en gigantisk häst av hö (den är väl av hö?)
Bock:
[Image Can Not Be Found]
Häst:
[Image Can Not Be Found]
Helt rätt, fast jag tyckte olikheterna mellan de olika arterna var mer iögonfallande..
Tror knappast att han är emottaglig för den infon när han inte vet skillnaden på häst och bock.
Vet du förresten vad det är för skillnad på hö och halm då?
😛
givetvis vet jag vad skillnaden på hö och halm. För att även lära de stackare som inte vet kan Herr Krqagyzz berätta att halm stammen från spannmålsväxter medan hö är torkat gräs.
May 17, 2002
opA87 wrote: [quote=engine52][quote=Krqagyzzz] givetvis vet jag vad skillnaden på hö och halm. För att även lära de stackare som inte vet kan Herr Krqagyzz berätta att halm stammen från spannmålsväxter medan hö är torkat gräs.
Hur länge tog det att Googla fram?
Google wrote: Results 1 - 50 of about 26,800 for halm wiki. (0.41 seconds)
😉
1 Guest(s)