Json_81 wrote: [quote=MrWeizel]Vad jag hört, så skulle dock impregneringen i princip stå emot allt på den milda sidan om napalm, och det har inte direkt svensson hemma 😛
Faktum är att det är väldigt lätt att tillverka napalm 🙂
Japp, busenkelt, det enda som behövs är en fällkniv, en trasig tvättmaskin och en påse vetemjöl.. (+ att man heter MacGyver också dock)
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 16, 2007
Mean Machine wrote:
Den rätta böjningen är nog Meanies.Och nej, kvalité före kvantitet, som det så fint heter. Åter till topic, bränn bocken! Eller handgranat, kanske?
Jaha here we go, när det gäller kvinnor går kvantiet alltid framför kvalitet. Du är säkert född som kvinna din krake! 🙄 :-({|=
Ang bockbränning, fungerar inte mitt tips med bensinen?
engine52 wrote: [quote=Mean Machine] Den rätta böjningen är nog Meanies.
Och nej, kvalité före kvantitet, som det så fint heter. Åter till topic, bränn bocken! Eller handgranat, kanske?
Jaha here we go, när det gäller kvinnor går kvantiet alltid framför kvalitet.
Nu pratar du en rejäl portion strunt.
:cy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
engine52 wrote: [quote=ilg@dd]Nu pratar du en rejäl portion strunt.
:cy:
Grabben jag pratar inte 50 taggare där brösten hänger ner till knäna.
Och nu pratar du en rejäl portion motsägelsefullt.. Bestäm dej nu, kvalitet eller kvantitet..
För du menar väl inte att 50+ med bröstförlängning är kvalitet i dina ögon?
(50+ är för övrigt i många fall fullt användbara.)
September 16, 2007
ilg@dd wrote: Och nu pratar du en rejäl portion motsägelsefullt.. Bestäm dej nu, kvalitet eller kvantitet..
Haha, kvantitet går före kvalitet ja, men jag syftar inte på några crackhoror precis. Låter som att det måste vara snyggaste eller absolut fulaste. Vars försvann "helt okey"?
engine52 wrote: [quote=ilg@dd]Och nu pratar du en rejäl portion motsägelsefullt.. Bestäm dej nu, kvalitet eller kvantitet..
Haha, kvantitet går före kvalitet ja, men jag syftar inte på några crackhoror precis. Låter som att det måste vara snyggaste eller absolut fulaste. Vars försvann "helt okey"?
Fruntimmer brukar fungera helt ok i de flesta åldrar, utseenden och storlekar..
Med kvalitet menar jag förmågan att kunna konversera + göra bra från sej i sängen..
Dessvärre hinner du inte lära upp en quinna/lära dej quinnan om det är kvantitet, dvs många och enstaka gång du är ute efter.
Ett fyllknull med random one night stand tycker jag inte är något att sträva efter. Iofs är detta antagligen ganska ålderbetingat..
March 10, 2002
ilg@dd wrote: [quote=engine52][quote=ilg@dd]Och nu pratar du en rejäl portion motsägelsefullt.. Bestäm dej nu, kvalitet eller kvantitet..
Fruntimmer brukar fungera helt ok i de flesta åldrar, utseenden och storlekar..
Med kvalitet menar jag förmågan att kunna konversera + göra bra från sej i sängen..
Dessvärre hinner du inte lära upp en quinna/lära dej quinnan om det är kvantitet, dvs många och enstaka gång du är ute efter.
Ett fyllknull med random one night stand tycker jag inte är något att sträva efter. Iofs är detta antagligen ganska ålderbetingat..
Nej det är bättre att leva utan istället.
November 22, 2001
ilg@dd wrote: [quote=Json_81][quote=MrWeizel]Vad jag hört, så skulle dock impregneringen i princip stå emot allt på den milda sidan om napalm, och det har inte direkt svensson hemma 😛
Faktum är att det är väldigt lätt att tillverka napalm 🙂
Japp, busenkelt, det enda som behövs är en fällkniv, en trasig tvättmaskin och en påse vetemjöl.. (+ att man heter MacGyver också dock)
Du behöver bensin och alunat, bedöm själv hur svårt det är :p
2 Guest(s)