June 5, 2004
ManicBlue wrote: [quote=skiroy][quote=ManicBlue]Åh jag som bytt kläder och allt, ska det vara i onödan? 👿
😀
Den är väl inte specillt "julig" va ? :bgrin:
Äsch tyst med dig gubbe. Klart att du aldrig får se flickor i fina underkläder och luciakrona när du bor bland en massa renar i det djupaste utav mörker. 😛
Såå du gillar tecknat du? 😮 kinky
February 12, 2002
CoLiC wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Ja var bara med på den gamla, platsade tydligen inte på den nya...
Jag har fortfarande inte kommit över faktumet att det faktiskt är DU SJÄLV på din avatar... Ser ut som nån glamourkärring från 80talet...
Yo, äppelskruttshjärna... De är ju en ken docka.. Som liknar mig nära på pricken.. Hängde du inte med i den långa tråden som handlade om de? :arg:
September 28, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=CoLiC][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Ja var bara med på den gamla, platsade tydligen inte på den nya...
Jag har fortfarande inte kommit över faktumet att det faktiskt är DU SJÄLV på din avatar... Ser ut som nån glamourkärring från 80talet...
Yo, äppelskruttshjärna... De är ju en ken docka.. Som liknar mig nära på pricken.. Hängde du inte med i den långa tråden som handlade om de? :arg:
sa du inte att det var du eller något?
January 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=CoLiC][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Ja var bara med på den gamla, platsade tydligen inte på den nya...
Vad är då skillnaden på dig och dockan på avataren? ett par fräknar vi inte kan urskilja? :bgrin: Då ser du ju fortfarande ut som en glamourkärring från 80talet
February 12, 2002
CoLiC wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=CoLiC][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Ja var bara med på den gamla, platsade tydligen inte på den nya...
Vad är då skillnaden på dig och dockan på avataren? ett par fräknar vi inte kan urskilja? :bgrin: Då ser du ju fortfarande ut som en glamourkärring från 80talet
Ja men de hör inte hit, de viktiga är att ni förstår mig rätt.. 😀
2 Guest(s)