December 20, 2001
September 20, 2001
Ja, det kan vara rätt så klurigt att köpa nått... Vad man än köper så ska man vara beredd att ha kvitto kvar, så hon kan byta till nått HON vill ha. Givetvis så skulle man VETA vad hon egentligen vill ha, för dom flesta (utläses alla) fruntimmer tror att vi män kan läsa deras tankar...
Fan vad livet vore gött om man kunde det! 😀
March 20, 2002
Ett tips för alla er vetlösa där ute ... kanske lite sent men bra att ha i tanken tills nästa stora dag för henne ... håll öronen öppna hela året ... vräker hon ur sig nåt som hon suktar efter eller hemskt gärna skulle vilja ha, vara med om osv. anteckna detta på detta på ett bra ställe. Eftersom jag själv är kass på att minnas saker så har jag en Palm till diverse saker, hör jag nåt eller får nys om nåt lägger jag in det under hennes namn i adressboken.
På detta slår man 2 flugor i en smäll dels att du har koll på vad hon gillar sen att du minns ... bara det sistnämda kan rädda en "taskig" present.
Själv funderar jag på att ge min prinsessa en splitt ny XXXXXXXXXXX ... man vet ju inte ifall hon spejar här ... hon är ju took nyfiken av sig ...
May 7, 2001
[Iceboy wrote: ][quote=Slartibartfast]Bara hon inte får för sig att ansitsbehandlingen är en vink om nånting.
I så fall kan det bli farligt! 😀
haha ja, då kan de bli farligt.. men de är ju bara o säga nårra väl valda ord till henne innan så hon förstår 😀
Yeah, right! va fan har du för jäkla wünder-brud? Får dom för sig en sån sak så spelar det ingen roll vad man säger, då går det åt helvete helt enkelt... men är det någon som har några mer konkreta förslag lixom?
June 3, 2001
gorka wrote: Hej
Jag behöver tips på vad man kan köpa till flickvännen. Då syftar jag inte på det gamla vanliga, smycken osv osv.
Utan ngn som har nått som kan gå hem, nått lite ovanligare.
Hon är 28.Tack för hjälpen!
Köp en sån dära liten "manick" som låter Brrrrrrrrrr...
Dom finns i många olika storlekar, former och färger.. 🙄
Du får själv lista ut vad det är..
June 17, 2001
Min flikka har snackat om att hon vill göra en Pirceing i tungan. Och snäll som jag är så har jag lagt det på minnet och ska dra iväg och se om jag kan betala det i förskott (känner killen som gör sånt, lite)
Så min ska få ett hål i tungan och ett smycke till tungan.
Ska nog passa på att göra en själv också 😉
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
May 7, 2001
[NH wrote: WIGGER]Min flikka har snackat om att hon vill göra en Pirceing i tungan. Och snäll som jag är så har jag lagt det på minnet och ska dra iväg och se om jag kan betala det i förskott (känner killen som gör sånt, lite)
Så min ska få ett hål i tungan och ett smycke till tungan.
Ska nog passa på att göra en själv också 😉
Ä fan va fett.., min har haft det två gånger men det funkade inte på henne (blir så på en del) dom blev inflamerade båda gångerna... De e ju as snyggt.
September 3, 2001
en dildo måste nog vara det bästa.. hon får roligt och man får mer tid för datorn utan att hon gnäller.
Något annat bra kan vara att dra med henne till någon dyr restaurang.. o låta henne ta va hon vill... Kan tänka mig att det svider i plånboken men det är ju ändå rätt romantiskt att ha ett litet bord för 2 med levande ljus ... känner ingen tjej som inte gillar sånt 😉 Fast jag vet inte hur bra det passar till Jul lixom. 🙁
Det sägs oxå att digitalkameror är rätt heta nu för tiden 🙂 kanske nåt att tänka på?
Och du som köpte vänner i VHS..... varför köpte du inte en DVDspelare i stället? hehehe 😉
June 17, 2001
Gueno wrote: [quote=[NH] WIGGER] Så min ska få ett hål i tungan och ett smycke till tungan.
Det är väll endå osexigt.. tycker du inte..?
Tänk om den där runda saken fastnar i *host* "hålet".. :cy:
Ajajaj.. säger jag bara..
Nu har du fantasiter. Den fastnar INTE i "hålet"!
Mitt ex hade en innan hon fick barn, och den fick jag "känna" på ett X antal ggr och den var knappast ivägen. Den var bara extraskön vill jag lova.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)