June 3, 2001
Nu är det dags att börja tänka på va man ska ge bort i julklapp till olika personer.
Gillar det inte men det är rätt kul när man sitter där med släkten med paket i näven. 🙂
Har ine kommit på något att ge bort.. än.
Har bara kommit på saker jag behöver. 🙄
Da Vinci-koden (Har bestämmt mig att börja läsa annat än bara på AB och NH.)
En ny rakapparat.
Det var nog allt... 2 saker. :bgrin:
June 28, 2001
damn gueno, några veckor och du går om mig.
Jag har fått sparken så mitt största problem är vad jag ska köpa till alla andra otacksamma släktingar, mig ger dom pengar medans jag ger från hjärtat och kutar runt i evigheter i alla möjliga affärer och letar efter nått vettigt.
Nån mer som får dom eländiga mussepigg glasen av lasse åberg ?
Har en hel uppsättning och jag hatar dom.
November 4, 2001
Mind wrote: damn gueno, några veckor och du går om mig.
Jag har fått sparken så mitt största problem är vad jag ska köpa till alla andra otacksamma släktingar, mig ger dom pengar medans jag ger från hjärtat och kutar runt i evigheter i alla möjliga affärer och letar efter nått vettigt.
Mjo, jag har en uppsättning "muserande drycker"-glas 😛
för övrigt hatar jag också att köpa julklappar... man kommer _aldrig_ på nåt bra. Men å andra sidan är det fett roligt om man väl gör det och skriver ett fett rim till också!
February 12, 2003
Mind: Har en sån där Musse Pigg-tavla, #166/175, men mer har jag inte. 🙂
Själv sitter jag och drömmer om en phet TV att hänga på väggen, eller ett par högtalare. Men som vanligt är det ingen som kan hjälpa till på nåt sätt i min familj (allra minst finansiellt), så man får väl fortsätta drömma.
January 20, 2003
Spannen wrote: [quote=Mind]damn gueno, några veckor och du går om mig.
Mjo, jag har en uppsättning "muserande drycker"-glas 😛
Självklart får man sånna hela jävla tiden... fick 3 st bara på studenten
January 4, 2001
Mean Machine wrote: Men som vanligt är det ingen som kan hjälpa till på nåt sätt i min familj (allra minst finansiellt), så man får väl fortsätta drömma.
Ja, väldigt synd om dig som inte får TV och högtalare av familjen, det får ju alla andra liksom... 🙄
Vad det gäller julklappar så vet jag vad jag får av mor och far, vi ska iväg på en skidsemester... :hb:
Men att ge bort är det värre med, vet varken in eller ut, förra året gav jag familjen en dvd-spelare, nu vettifasen...
June 28, 2001
Coore wrote: [quote=Mean Machine]Men som vanligt är det ingen som kan hjälpa till på nåt sätt i min familj (allra minst finansiellt), så man får väl fortsätta drömma.
Ja, väldigt synd om dig som inte får TV och högtalare av familjen, det får ju alla andra liksom... 🙄
Vad det gäller julklappar så vet jag vad jag får av mor och far, vi ska iväg på en skidsemester... :hb:
Men att ge bort är det värre med, vet varken in eller ut, förra året gav jag familjen en dvd-spelare, nu vettifasen...
DVDfilmer ?
min morsa uppskattar som fan när jag "fixar" 10 album och ger henne i juklapp.
varför betala 2000kr för något som kan kosta 30kr.
January 4, 2001
Mind wrote: [quote=Coore][quote=Mean Machine]Men som vanligt är det ingen som kan hjälpa till på nåt sätt i min familj (allra minst finansiellt), så man får väl fortsätta drömma.
DVDfilmer ?
min morsa uppskattar som fan när jag "fixar" 10 album och ger henne i juklapp.
varför betala 2000kr för något som kan kosta 30kr.
Nja, filmer känns lite trist... Vi får se vad det blir för något fränt... :blink:
February 12, 2003
Coore wrote: [quote=Mean Machine]Men som vanligt är det ingen som kan hjälpa till på nåt sätt i min familj (allra minst finansiellt), så man får väl fortsätta drömma.
Ok, det lät lite värre än det var. Proportionerna blev rätt skumma i den meningen. Men förra julen fick jag en femhundring, vill jag minnas, inget mer. Eller jo, jag fick en kaffemugg också. o/
October 22, 2002
Gueno wrote:
Da Vinci-koden (Har bestämmt mig att börja läsa annat än bara på AB och NH.)
E
Om du nu har tänkt att läsa Da Vinci-koden så rekommenderar jag starkt att du läser Änglar och demoner av samma författare före.
Huvudpersonen är densamma i bägge böckerna och första "äventyret" med Robert Langdon är Änglar och demoner. Den boken handlar om Illuminati, ett forntida brödraskap som har kämpat emot den katolska kyrkan i århundranden.
2 Guest(s)