Ett extra RAM-Minne sitter väl aldrig fel?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 23, 2004
Glas brukar alltid fungera till morsor 🙂
Antec P182| Corsair 750W psu | Gigabyte GA EP45-DS3R | Intel Core Duo E8500@3.6GHz | 4 GB Corsair RAM| Sapphire 4870X2 2GB | 24" Samsung 2493HM | Logitech Z-2300 | Soundblaster X-Fi Xtreme Music |
December 25, 2000
Mammor älskar dig vad du än ger så det kvittar 🙂 Dock kan du ge någon "Världens bästa mamma" mugg eller något (om hon dricker kaffe/te), att du visar din uppskattning för henne är mycket mera värt för henne än om du köper något lite dyrare.
För bröderna är det svårare, bästa är att ge något som passar dem eller som de har nytta av men du har inte direkt gett någon info så svårt för mig att säga.
Flickvän till äldre bror beror helt på hur bra du känner henne, se dock till att du inte överträffar din äldre bror (även om jag tror det är svårt) 🙂 Kvinnor tycker (oftast) väldigt mycket om choklad, så lite finare sådan kanske, eller något finare vin (din bror blir säkert glad 😉 ).
March 23, 2004
ilg@dd wrote: Ett extra RAM-Minne sitter väl aldrig fel?
haha, du håller fast vid dina ram-minnen ser jag:P
Edit: tomma dvd/cd-skivor går alltid åt.
Uno! wrote: [quote=ilg@dd]Ett extra RAM-Minne sitter väl aldrig fel?
haha, du håller fast vid dina ram-minnen ser jag:P
Edit: tomma dvd/cd-skivor går alltid åt.
Jo, CD/DVD-skivor kan nog vara en bra ide' ioma de ökar i pris med i runda slängar 50% efter nyår.
Jag har sett till att bunkra iaf.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 25, 2003
fisken wrote: Mor
Köksredskap.
OBH Nordica Kitchen Spray (Oljespraysaken de gör reklam för på TV) är perfekt. Finns presentförpackning med två i, kombinera med en flaska olivolja och en flaska balsamvinäger.
fisken wrote: Bror 17år
Parfym är kul, det gillar jag att få iaf.
Gant Adventure eller Boss Energise är trevliga både pris och doftmässigt.
fisken wrote: Bror 24år
Film?
Nån trevlig DVD-box kanske?
fisken wrote: Flickvän till äldre bror
Parfym är den ultimata göra-det-lätt-för-sig-presenten, och oftast uppskattat.
Kanske lite dyrt till din brors flickvän dock.
Annars funkar det att ge din bror och henne något tillsammas om de nu bor tillsammas. Typ köksredskap. Annars ut och kolla IKEA.
1 Guest(s)