December 6, 2006
En handduk med tryck på
Presentkort på Stadium
Gjutjärnsstekpanna
Pengar
... samt av morsan & sambon fick man ett konto på en sparkapitalbank, tror jag det kallas med en "amount of money" på 🙂
Idag kommer farsan med presenter då jag inte hade tid under gårdagen att åka till honom och fira jul så han kommer till mig istället =)
December 27, 2003
WiCHeR wrote: v-moda vibe II - ChromeRouge till iphonen
1500kr
Call of Duty Modern warfare 2
LG 24" TFT W2453TQ-PF (2ms / Full HD)
jag satt brevid min styvbror när han öppnade sina paket. han ville ha Modern Warfare 2, men fick World at War (av sin morsa som bara kollade på namnet Call of Duty när hon handlade)
jag riktigt såg hur ledsen han blev
December 11, 2009
Cirap wrote: jag satt brevid min styvbror när han öppnade sina paket. han ville ha Modern Warfare 2, men fick World at War (av sin morsa som bara kollade på namnet Call of Duty när hon handlade)
jag riktigt såg hur ledsen han blev
HAHAHA nej va illa! det är som det där youtubeklippet med en familj som tar en grannens xbox360 kartong och stoppar ner kläder i den. ungen blir fan apatisk. helt otroligt xD
December 6, 2006
Kvicken wrote: HAHAHA nej va illa! det är som det där youtubeklippet med en familj som tar en grannens xbox360 kartong och stoppar ner kläder i den. ungen blir fan apatisk. helt otroligt xD
Ännu bättre:
Fast det är ju faktiskt ett N64 :bgrin: :)R :roflmao:
December 27, 2003
Kvicken wrote: HAHAHA nej va illa! det är som det där youtubeklippet med en familj som tar en grannens xbox360 kartong och stoppar ner kläder i den. ungen blir fan apatisk. helt otroligt xD
han försökte hålla masken dock. käken stelnade, och han mumlade typ "men det är lugnt, det här är också kul.... fast jag har det på dator redan"
2 Guest(s)