October 27, 2001
Callister wrote: Tycker det är mysigt med jul saker innan ändå. 🙂
Jag har redan köpt presenter iaf.
Farsan : En silver snusdosa [350 kr] Mamma : Halsband [550 kr] Syrran1 : Är med och betalar en resa till frankrike till henne [700 kr] Syrran2 : Tändare i guld och silver [1200kr] Brodern : Playstation2, han är 9 år [cirka 2500kr med spel osv]
1. Betalar du allt själv?
2. Brukar du få skala enliga och fullt fungerande bilar eller liknande i julklapp?
February 1, 2002
Farsan : En silver snusdosa [350 kr] Mamma : Halsband [550 kr] Syrran1 : Är med och betalar en resa till frankrike till henne [700 kr] Syrran2 : Tändare i guld och silver [1200kr] Brodern : Playstation2, han är 9 år [cirka 2500kr med spel osv]
hoho shit.. 😮
Själv vill jag inte ha julklappar, men är såklart tacksam ändå när jag får.. (vilket är jobbigt)
300:- kanske jag köper alla julklappar för kanske..
October 26, 2003
är du rik? ja tar gärna emot bidrag med tanke på att de enda mina nära o kära kommer få i julklapp just nu är ett kort där de står god jul..
please? 😀
October 27, 2001
Starscream wrote: Har ni klickat under Callisters länk i hans sign?
Callister är djupare än vad jag har trott.
Han prioriterar sin familj före sig själv, ekonomiskt. Då kan man fråga sig om det bara är ett slags skydd han gömmer sina riktiga känslor bakom.
*Hobbypsykolog* 😛
July 27, 2002
PaiN wrote: [quote=Starscream]Har ni klickat under Callisters länk i hans sign?
Callister är djupare än vad jag har trott.
Han prioriterar sin familj före sig själv, ekonomiskt. Då kan man fråga sig om det bara är ett slags skydd han gömmer sina riktiga känslor bakom.
*Hobbypsykolog* 😛
Mhm, Jag planerar att ge min familj dyra presenter sedan styckmörda dom och ta allting själv. :cy:
Hmm eller inte. 🙂
NH går segt för mig nu, how about you guys?
November 16, 2002
suck jag har ca 1100 kr i saldo på mitt kort och jag har varit arbetslös sen jag sluta skolan i juni och har 1½ månad kvar till lumpen så det hela stinker jag kommer inte kunna köpa ett skit varken till mig själv lr någon annan
DvD filmer brukar alltid gå hem om nu människan har dvd 😀
August 21, 2001
Jul. Det enda positiva med vinterhalvåret.
Dvs när man har någon att fira det med.
När man har någon att köpa presenter till.
När man har någon.
När man verkligen har hittat den perfekta presenten till någon, så är det ju underbart att få se uttrycken i deras ansikten när de öppnar presenten.
När man känner att nu har jag verkligen lyckats.
Känslan då man sitter efter maten, granen lyser i hörnan, musiken spelas. Doften av nykokt kaffe sprider sig från köket.
Konjak och Whiskey dukas fram.. lite pepparkakor för syns skull. Ingen orkar förstås äta några då alla är proppmätta efter all julmat.
Då man tittar ut lyser snölyktorna vackert.
Då myser man fan.
Jag längtar tills jag ska julshoppa.
Jag längtar till julafton.
Jag lägger de pengar som krävs för att tag i den perfekta presenten..
eller ivarjefall så mycket som jag överhuvudtaget kan lägga utan att skuldsätta mig..
Bryr mig inte det minsta om julklapparna jag får kostar lika mycket eller ej. Bara där finns en tanke bakom dem.
Ett presentkort på en cdskiva är ytterst tråkigt.
En egenkomponerad skiva är underbart, om varje låt är utvald..
om där finns omslag och beskrivning.. antar att ni fattar grejen..
tycker ni att ni får fel saker? Skriv detaljerad önskelista!!
Att ge bort någonting, som blir fel, är hemskt.
Tänk inte bara på er själva när ni skriver listan, tänk på den som ska köpa det oxå. Minska risken att det blir fel, så blir alla så mycket gladare.. Och när alla blir gladare blir julen så mycket bättre.
Dagens ord från Garfz.
God Jul gott folk!
1 Guest(s)