February 12, 2003
Hexxy wrote: Själv hade jag en lyckad jul.... detta vad var jag fick:
Addidas GoreTex Outdoor skor
Antec 900 Chassie
2x 250 GB HDDs
Vinglas
Pengar
Biocheck 500 kr
Kläder
CD-skiva Timbaland
Böcker
dukar
samt en kryssning till helsingfors
😀Är jättenöjd faktiskt
Ouch, that's gotta hurt.
February 23, 2004
Mean Machine wrote: [quote=Hexxy]Själv hade jag en lyckad jul.... detta vad var jag fick:
Addidas GoreTex Outdoor skor
Antec 900 Chassie
2x 250 GB HDDs
Vinglas
Pengar
Biocheck 500 kr
Kläder
CD-skiva Timbaland
Böcker
dukar
samt en kryssning till helsingfors
😀Är jättenöjd faktiskt
Ouch, that's gotta hurt.
Hahaha , sant... orkade inte skriva "Antec Nine Hundred Gamers Super duper Chassie " 😀 Men faktum är att jag verkligen behövde ett chassie ... och detta var det bästa jag kunde önska mig ( inom rimliga pengar )
July 18, 2003
padda wrote: [Image Can Not Be Found] Callaway hybrid4 dat is, resten av julklapparna fick man köpa själv *cry*
Aldrig riktigt förstått när man ska slå med dessa, okei i tjock ruff då är de lite bättre än järn, MEN... Till vilket pris? Ser ju knas ut. Järnklubbor och en gammal warbrd 3:a så klarar jag mig överallt. Golf är för mycket material. Slår f*n bättre med järn än dessa klubbor, kanske psykisk men ändå...
November 29, 2003
DrPepper wrote: [quote=DiDi][quote=Dry_Ice]Brasdvd
Var den något att ha ? Köpte en värdelös förut, skit ful...
Har inte testat den än. Denna spelar julmusik i bakgrunden så den är säkert trevlig...
d.v.s en dvd som kostar 60kr på inwarehouse.se 🙂
Jävligt schysst att berätta för killen vad den kostar.
Och för det andra vem fan bryr sig vad sakerna kostar?
August 20, 2001
whak wrote: Jävligt schysst att berätta för killen vad den kostar.
Hehe, tack whak :worship:
Fick den av föräldrarna som ett skämt, så den kostade nog mindre än det, men det är ju kul att doktor peppar la ner tid på att kolla priser 🙄
Jag fick en T-shirt från Cypern av min son.. Chokladaskar av Far och Mor.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2001
Har man någon som helst skam i kroppen och visar lite tacksamhet bryr man sig inte om vad saker och ting kostar.
Jag hade inte väntat mig något speciellt i julklapp då jag börjar blir lite för gammal för att folk ska köpa en massa till mig.
Fick dock ett sortimentskåp av modell större som jag själv inte hunnit skaffa och lite andra små saker.
DiDi wrote: [quote=whak]Jävligt schysst att berätta för killen vad den kostar.
Hehe, tack whak :worship:
Fick den av föräldrarna som ett skämt, så den kostade nog mindre än det, men det är ju kul att doktor peppar la ner tid på att kolla priser 🙄
Kanske kan vara en god ide att dra ner rullgardin eller persiennerna när du kollar på den filmen..
"Grannen såg lågorna i lägenheten mittemot och larmade SOS."
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)