October 1, 2003
azN- wrote: Så nu har det äntligen blivit jullov och så har man ju fått betygen,ganska nöjd med mina iaf.
Fan vad skönt med jullov, så vad ska alla göra nu i vinter när man är hemma i några veckor?
Någon som vet något kul att göra så man inte växer fast vid datorn och gymmet?:hb:
Festa, vara med polare eller med flickvännen ?
August 20, 2001
Dehman wrote: [quote=DiDi]Jag gjorde en snögubbe igår...
På balkongen?
Jag ska bara ta det lugnt, riktigt lugnt. ;P Softa med beer. Mmm 😀
Näe... Hemma hos mina föräldrar... Fast det hade ju varit tufft med en gigantisk snögubbe på balkongen...
Nästa jul funderar jag på att fixa en skyltdocka och klä den som en tomte och ställa på balkongen.
March 20, 2003
DiDi wrote: Märks att lovet börjat, eftersom att forumet är väldigt aktivt...
Hehe ioma det är du som har postat hälften av inläggen i denna tråden är det lite svårt att dra den slutsatsen 😉
O till alla er som klagar på att ni inte har lov, man är aldrig för gammal för att börja studera!
August 20, 2001
Pim_ wrote: [quote=DiDi]Märks att lovet börjat, eftersom att forumet är väldigt aktivt...
Hehe ioma det är du som har postat hälften av inläggen i denna tråden är det lite svårt att dra den slutsatsen 😉
O till alla er som klagar på att ni inte har lov, man är aldrig för gammal för att börja studera!
Du menar att jag jobbar? Det är väl fint... Sitta och håva in pengar för att surfa på NH 🙂
1 Guest(s)