May 28, 2003
Delph1 wrote: [quote=Pim_]O till alla er som klagar på att ni inte har lov, man är aldrig för gammal för att börja studera!
'
Precis det jag gör 😛
//Andreas
Plugga på ett lov? Man har lov för att slippa plugga/skolan. Den idéen va dum... =>
Man borde dock hinna spela igenom alla spel man inte har hunnit. HL2, pirates, rollercoster tycoon 3, vampire....
March 21, 2003
Fan vad gött 😛 sluta för 1.5h sen 😛
Jag går då teknik(datorteknik,cisco) och vi hade fått reda på att vi idag skulle ha ett svårt prov som om man inte klara det så fick man gå om höstterminen i 1an 😛
OCH GISSA VAD PROVET VAR!! Vi fick varsin kinderöveraskning som vi skulle klara att sätta ihop..
o det roliga var att en i klassen inte fick upp sitt ägg pga felkonstruktion :)R tror att han får gå kvar ändå 😛
July 4, 2003
Farbror wrote: Fan vad gött 😛 sluta för 1.5h sen 😛
Jag går då teknik(datorteknik,cisco) och vi hade fått reda på att vi idag skulle ha ett svårt prov som om man inte klara det så fick man gå om höstterminen i 1an 😛
OCH GISSA VAD PROVET VAR!! Vi fick varsin kinderöveraskning som vi skulle klara att sätta ihop..
o det roliga var att en i klassen inte fick upp sitt ägg pga felkonstruktion :)R tror att han får gå kvar ändå 😛
Haha roligaste på länge :)R
Jullov och jullov..
Sist jag hade det var väl 82-83 nån gång.
🙁
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 4, 2001
LuckyLuke wrote: [quote=Delph1][quote=Pim_]O till alla er som klagar på att ni inte har lov, man är aldrig för gammal för att börja studera!
'
Precis det jag gör 😛
//Andreas
Plugga på ett lov? Man har lov för att slippa plugga/skolan. Den idéen va dum... =>
Man borde dock hinna spela igenom alla spel man inte har hunnit. HL2, pirates, rollercoster tycoon 3, vampire....
Bara för att Jesus råkade göra en massa grejjer för 2005 år sedan så betyder inte det att man inte har tenta i början av januari.
Imorgon har jag tenta, sen har jag "lov" om man nu kan kalla det för lov, lär bli till att plugga en hel del.
azN- wrote: [quote=ilg@dd]Jullov och jullov..
Sist jag hade det var väl 82-83 nån gång.
🙁
Då måste ju du vara typ...hmm.... över 60?
Klaga inte,orkar inte räkna har faktiskt lov 😀
Du kanske skulle passa på att studera lite extra under lovet??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 22, 2002
Som någon sa så är det väl loven man saknar från skolan. Kompisar har man ju nu dom man vill ha som kompisar. Läxor och pluggande saknar man inte. Inte heller 950kr i månaden eller 2,3k som man får om man pluggar högskola/univ.
Fast lov skulle vara skönt, men jag överlever. 😉
June 5, 2004
fisken wrote: Som någon sa så är det väl loven man saknar från skolan. Kompisar har man ju nu dom man vill ha som kompisar. Läxor och pluggande saknar man inte. Inte heller 950kr i månaden eller 2,3k som man får om man pluggar högskola/univ.
Fast lov skulle vara skönt, men jag överlever. 😉
är det sant? 2,3k är ju en ökning på ...hmm...typ... Mycket pengar ju 😀
2 Guest(s)