June 30, 2001
Dehman wrote: [quote=Mathias]Jag har min sista lektion idag 15:30 - 17:00, men jag orkar inte gå så mitt jullov började igår. Ska bara gå på en avslutning imorrn.
Okej, men vad ska du hitta på då? 😀
Jasså, var det det tråden gick ut på
Jag ska inte göra nånting. Firar jul med familjen, juldagen med släkten och annandagen med bio. Sen blir det väl nån fest vid nyår.
September 8, 2003
ruski2 wrote: öppnade en lucka i chokladkalendern nyss, haha, det vart en svamp med ögon. jätteful. iaf, jag slutar imorn. har sovmorgon, weeeeeii.
måste man gå till kyrkan?
kyrkan? den var längesen man hade avslutning där 😛 sist jag hade somnade jag + min polare somnade och börja snarka så han väckte mig :S
själv slutar man imorn vid 10-11 tiden(två lektion sen avslutning typ)
blir väll softa framför burken, modda lite, förhoppnings vis nytt ram,HD och kylning 🙂
sen vara med flickan förståss. å fest på nyår 😀
November 4, 2003
weeee jag slutar "Helt" nån gång efter kl 18.00 blää ska tebax te skolan o ha nå tråkig mini avslutning o sen ska jag draga hem :P...när jag kommer hem ska jag ta lite "Vin" tror jag 🙂 hehe kanske inte vin men nått sånt i den stilen...:D...just fan måste ju ställa ut gröt me 3ton sirap till jultomten på våran gård sen ju innan jul...skäääry...tänk om han inte gillar gröt + 3ton sirap..:-?
1 Guest(s)