January 22, 2003
Hatade det när jag var liten, men sen växte jag till mig och nu är det skitgött.
Var på sprängläger när jag låg i lumpen och på det stället som vi låg på hade de must direkt ur en sån där läskmaskin som finns på restauranger.
Fan, alla hällde säkert i sig 6-8 glas must till varje måltid inklusive frukost.
Sen gick vi runt och rapade resten av dagen...
Must är underbart!!
(Fast Coca Cola regerar under övriga tiden av året)
October 26, 2003
coalan wrote: [quote=m00pid00][quote=coalan][quote=BubbleAng3L]ja dricker hellre påskmust.. mm..
då kan du hjälpa mig, vad är skillnaden på jul och påskmust förutom det självklara
Annan etikett på flaskorna.
Förutom det självklara var det ju 🙄
finns väl ingen uppenbar skillnad, tycker bara de är mer kul o dricka de på påsken. lr nåt. i Jul ska man dricka cola, o äta mandariner. but, hey! it´s just me.
January 23, 2002
Har läst ett gammalt pm eller liknande från Coca-Colas huvudkontor i USA till deras svenska huvudkontor, tror det var i mitten på 90-talet nån gång som det skrevs.
De undrade varför försäljningen av Coca-Cola inte hade gått upp under julhelgen utan snarare sjunkit trots den massiva julkampanjen som de hade.
De fattade inte over there vad Julmust var för nåt och varför det var så populärt här i Serige.
Julmust forever :bgrin:
För övrigt så kräktes jag när jag skrev detta inlägget, han dock till toaletten. :hehe: :spy:
September 30, 2003
2 Guest(s)