Kizo wrote: [quote=pompougnac][quote=jarlen]Någon som har smakat Coca-Cola companys jumust?
Är det nått att ha?
vaaa, har de börjat göra julmust nu också?
Visste inte jag heller.
Men det är nog inte must, det är nog Coca Cola's motsvarighet bara.
Misstänker att dom tappat om den illasmakande Vanillacoke som dom försökte kränga förut och kallar den julmust.
😛 ..
Fanns det nån som öht tyckte om den?
För den har väl slutat säljas, åtminstone i mina hemtrakter.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 14, 2004
Kizo wrote: [quote=ilg@dd]Fanns det nån som öht tyckte om den?
Inte jag i alla fall.
Råkade köpa fel en gång. Var på ica och dom hade 5 x 1.5L för 30kr plus pant. Råkade ta från fel hylla vilket innebar att jag hade 7 och en halv liter odrickbar Vanilla Coce som jag gav bort till grannen som senare spädde ut det med en massa Absolut.
October 25, 2003
skinner wrote: [quote=Kizo][quote=ilg@dd]Fanns det nån som öht tyckte om den?
Inte jag i alla fall.
Råkade köpa fel en gång. Var på ica och dom hade 5 x 1.5L för 30kr plus pant. Råkade ta från fel hylla vilket innebar att jag hade 7 och en halv liter odrickbar Vanilla Coce som jag gav bort till grannen som senare spädde ut det med en massa Absolut.
Med sprit funkar ju faktiskt vanilla coke, som substitut till vaniljvodka + vanlig cola.
March 14, 2004
Tindy wrote: [quote=skinner][quote=Kizo][quote=ilg@dd]Fanns det nån som öht tyckte om den?
Inte jag i alla fall.
Med sprit funkar ju faktiskt vanilla coke, som substitut till vaniljvodka + vanlig cola.
Tänkte inte så långt 😉
October 7, 2002
pompougnac wrote: [quote=jarlen]Någon som har smakat Coca-Cola companys jumust?
Är det nått att ha?
vaaa, har de börjat göra julmust nu också?
Jajemän, Bjäre Julmust kallas den. Läs noga på flaskan och du ser att Coca-cola är skyldiga till den. De fick väl väldigt låg beläggning av produktionslinorna över hösten, eller nåt, ingen som köper cola till jul ju...
Den smakar för övrigt ungefär som must gör mest, helt ok alltså, i alla fall tycker jag som redan hunnit smaka den det.
<--- "Hamburg, Tyskland"??? Det fixade jag visst inte när jag flyttade hem till Schweden igen... Kanske inte så konstigt heller då jag suttit på modem senaste två månaderna... 🙁
April 30, 2004
NauSea wrote: Jag dricker då fan hellre sand än julmust >.<
Hur lyckas man med konsten att "dricka" sand ?! :S ...blir det inte typ cement i halsen då :hrm:.
Iaf, Julmust (& påskmust för den delen) är det bästa som finns =)
Länge leve musten, Vår nationaldricka 😀 😎
-Kontrast
5 Guest(s)