September 3, 2001
inte riktigt julöl då men den var det godaste jag någonsin stött på.
Innis & Gunn Special Edition 2005
Vanligtvist heter den bara Innis & Gunn dåra... och den är helt otroligt god.
Finns i centralen och i sundbyberg. O nåra till i city. Dock inte precis överallt. Rekommenderar det varmt 😉
February 10, 2004
Men grabbar! va fan är det för fel på lite vanligt hederlig svensk Julmust nu då? :O 😀 haha
Nä men till jul brukar min plastfarsa och jag ha som tradition att blanda till varsin mumma till kalle anka 😀
Inehållande:
Julmust, Mörk Julöl, Sockerdrick, fruktsoda och ett täcke av kardemumma.. å ja det är värkligen Mumma 😀 för gott som tusan är det 😛 prova det..
Mäst öl, en liten toutch av båda sorterna läsk å så täcket av kardemumma 😀 GL HF 😉
December 5, 2003
Jag tror på att alltid dricka porter. Hos mig går det under benämningarna: julöl, must, påskmust, svagdricka, öl, fest, mat, fika, kaffe eller dricka
December 16, 2005
Jag kan rekommendera Hobgoblin (som finns hela året om men är skitbra som julöl), det är en mycket god ale som finns på de flesta Bolag i mycket snygg flaska, lite dyr (21.90 för en halvlitersflaska) men värd varenda krona, och man behöver ju bara en till julmaten och ett par till teven sen efter ;).
Wychwood-bryggeriet har även gjort ett gäng andra olika ölsorter som är mustiga och fina men de säljs såvitt jag vet inte i Sverige än.
2 Guest(s)