January 23, 2002
Tips på julpynt 😀
Kom gärna med egna tips.
September 29, 2003
December 10, 2003
August 20, 2001
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=68051
Bara en som svara men jaja...
March 10, 2002
Nirree wrote: [quote=Dehman][quote=Nirree][quote=Dehman]Haha, så ska jag pynta. 😀
Haha, jag me fett coolt ju 😛
Men undra vad folk kommer att tro om en. 😀
Hahhaha dom lär väl tro att man e nån fyllegubbe lr så
Jo, något i den stilen. 😀 Jag väntar spänt på att se hur A-lagarna julpyntar på stationen där de håller till. 😀
June 28, 2001
upptäckte precis att "vi" har CD skivor på jobbet i granen som det står CAD godis på.
var rätt fräckt att trä på en CD skiva på en kvist.
fixa nån julaktig bild och sätt fast på en cd skiva o meka fast.
polkagris(vadå gris?)/ en sådan randig sak är mkt ovanligt att folk hänger i granarna, sånt ska man ha.
jag krasha ett pappersflygplan i granen när jag var liten, det passade rätt bra.
tjacka lite rött papper och vik till en svan eller nått och häng fast.
sådana små tygfickor som ser ut som hjärtan var ju popis att göra på dagis när jag var liten.
April 10, 2001
Well jag gjorde en gång i tiden en fin jul lampskärm. tog en urdrucken glöggflaska.. lade i några stenar.. skakade den försiktigt tills botten lossnade. därefter drog jag bara en vanlig lampkontakt med kabel genom halsen, and voila, en mycket stämningsfull och fin jullampa jag hade hängandes i vardagsrumstaket.. missen med detta var att etiketten blev upp och ner.. men detta rättade jag till när jag uppdaterade till ver. 1.02 då jag efter julhelgerna gjorde en likadan skapelse med en vinotinto flaska, då lossade jag först etiketten med diskmedel o vatten och limmade sedan tillbaka den så att den blev rättvänd.
Vill man sen uppdatera denna ännumera så kan man givetvis sätta denna "mun mot mun" med en annan flaska så att den blir stående..
February 1, 2002
Peter@20ghz wrote: [quote=Dehman][quote=Peter@20ghz]Skall se om jag har nått gammalt festfoto liggandes från den tiden.. Detta är i allafall ca 10 år sen... men skall kolla om jag kan hitta o scanna.
Hur gammal är du? 8)
Gammal nog att vara farsa åt de flesta av er härinne 🙂
Knappast äldre än en på ett annat forum, 70 är han 🙂 höll på tappa hakan när han sa det 😀
2 Guest(s)