January 23, 2002
Öwall wrote: http://a.1asphost.com/owalls/p.....010001.jpg
Nice Öwall 😀
Är lite sugen på å ta med min 6meters ljusslinga till lägenheten nästa gång jag är hemma hos päronen.
April 10, 2001
Starscream wrote: [quote=Peter@20ghz][quote=Dehman][quote=Peter@20ghz]Skall se om jag har nått gammalt festfoto liggandes från den tiden.. Detta är i allafall ca 10 år sen... men skall kolla om jag kan hitta o scanna.
Hur gammal är du? 8)
Gammal nog att vara farsa åt de flesta av er härinne 🙂
Knappast äldre än en på ett annat forum, 70 är han 🙂 höll på tappa hakan när han sa det 😀
Ohfan,, näeee så gammal e jag inte.. de e ju typ jämngammalt med Skiroy
January 23, 2002
Peter@20ghz wrote: [quote=Starscream][quote=Peter@20ghz][quote=Dehman][quote=Peter@20ghz]Skall se om jag har nått gammalt festfoto liggandes från den tiden.. Detta är i allafall ca 10 år sen... men skall kolla om jag kan hitta o scanna.
Hur gammal är du? 8)
Gammal nog att vara farsa åt de flesta av er härinne 🙂
Knappast äldre än en på ett annat forum, 70 är han 🙂 höll på tappa hakan när han sa det 😀
Ohfan,, näeee så gammal e jag inte.. de e ju typ jämngammalt med Skiroy
Ja Skiroy heter ju *** egentligen så man kan ju fundera.
Får jag skriva han riktiga namn eller hänger jag ut honom då?
Tror det är hans riktiga namn jag har men är inte säker, har ju inte träffat honom irl. 🙂
November 26, 2002
Steel wrote: [quote=Peter@20ghz] Ohfan,, näeee så gammal e jag inte.. de e ju typ jämngammalt med Skiroy
Tror det är hans riktiga namn jag har men är inte säker, har ju inte träffat honom irl. 🙂
January 23, 2002
Öwall wrote: [quote=Steel][quote=Peter@20ghz] Ohfan,, näeee så gammal e jag inte.. de e ju typ jämngammalt med Skiroy
https://www.nordichardware.se/redaktion/
Hehe, jo just det.
Tänkte visserligen lite ironiskt med meningen om jag får hänga ut honom, var typ 99.9% säker på att han hette ÅKE!
1 Guest(s)