September 7, 2001
Mja...håller med om att det inte är riktig jul utan snö, sen så är jag mitt uppe i en flytt nu så större delen av mitt bohag ligger i lådor :voo:
Men på julafton blir de julstämning så de knakar i fogarna, när familjen samlas runt ett bord till bredden fyllt med julens alla ätbara tillbehör... 😀 😀 😀
Hoppas ni får en trevlig jul allihopa!!
June 17, 2001
Jo snö hade varit fint. Men det får vi i Skaune inte förän i mitten av Jan.
När man själv ska sätta upp julsaker så blir det dåligt av pga tidsbrist.
[ Detta Inlägg ändrades av: Iceman den 2001-12-17 13:39 ]
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 20, 2001
Hej hopp på Er alla i julbestyren
Jag har bytt gardiner, tagit fram alla tomtar, bakat lussebullar, pepparkakor och julgodis. Är nästan klar med julklappsköpen. Nu e det bara julgranen kvar, och den åker väl upp nån dag här till veckan.
Synd bara att det är väldigt dåligt med snö ute. Jag vill gärna ha en vit jul.
Ska jobba ända fram till julafton, men sen blir det till o äta julmat och öppna paket med släkt och familj.
God Jul på Er alla. [Image Can Not Be Found]
August 14, 2001
Själv sitter man här i Skellefteå å kollar på termometern.. Det är +5 grader klockan 22:15.. Det är inte som förr.. Då man var liten var de masssor me snö. Nu är det kanske en centimeter.. Det är inte normalt.
Å sen så har jag fått hem en 300 sidors kemibok av min snälla lärare som ja ska kunna efter jullovet. Har prov på den då.. Så detta blir det första jullovet som ja måste plugga. Känns FÖRJÄVLIGT!
Jag hatar verkligen skolan det verkar gå ut på knäcka eleverna.. Har snart ingen fritid ja sitter me min j**la skolböcker.. Till vilken nytta+ jag tycker itne jag lär mig speciellt mycke..
Nä julstämning har man först på julafton typ kl5.. Innan dess så är det som alla andra dar under året. =(
November 21, 2001
Julstämming vad är det?
Ingen jul utan snö förresten så tycker jag det är vinter när termometern går under 20 grader.
Vintern är jobbig som f*n man vaknar när det är mörkt och man lägger sig när det är mörkt...
Man skulle gå i ide eller bättre emigrera till karibien, sitta i den 35 gradiga skuggan och pimpla lite piña colada
June 13, 2001
Ja en stämmning är väl det man minst vill åka på runt jul...
Näe...den enda julstämningen jag kan bidraga med är väl ....tomten i min signatur...
December har ju runnit ut snart...som genom ett snäpp med fingrarna..
Det är ju inte som när man var liten och blev så exalterad dagen innan julafton att man inte kunde sova... nu för tiden grundas sömnlösheten på ångerst istället.. ush ska man behöva fara å flänga nu igen..kan man inte bara få sitta hemma och söla framför tv'n istället??
[ Detta Inlägg ändrades av: kottetrance den 2001-12-17 13:52 ]
July 21, 2001
julen suger ju rätt hårt... gör allt jag kan för att förstöra andras julstämmningar, sitter hellre inne och pimplar jack daniels klinkar på elgitarren till ebba grön - nu släckas tusen människoliv!!!
edit: stavning
Asus V8200 Delux 200/460@255/580
Crucial 512Mb ddr cas2
Vatten: Eheim, Maze 2-1, Senfu dubbel
Bara papstfläktar
[ Detta Inlägg ändrades av: BobboViking aka Fjoop den 2001-12-20 20:00 ]
1 Guest(s)