April 2, 2004
Kom just hem från puben,som hmmm varsådär,, först så var en kompis i baren,,, o spydde som en gris, o ville ha pengarna tillbaks för att dom sålt honom en dålig öl. sen var lillsyyran på dansgolvet. o krängde med kroppen som en( al A orm tjusare) när vi gick därifrån stod det ett gang med 20 åringar o glode snet, so jerry pal gick fram o frågade vad fan dom glodde på, jaja, för att göra en shitty histoira kort så, känndes jevla könt o piska up dom små bmw fikusarna( undra hur lång dom kommer med en avbruten ratt)
May 3, 2004
Jag är bakis... 😉 Men det låter som en trevlig historia det där som du får dra någon gång när jag orkar läsa. På tal om ingenting så röjde jag och keffing jääävligt hårt igår...fyfan...det måste vi göra om någon gång, vääärsta draget... Keffing spydde för övrigt 3 gånger under kvällen, 2 av gångerna var hemma hos mig !!!
May 17, 2002
Miller wrote: hehe själv så har jag fått hem ett naket fruntimmer som ligger i min säng och sover 😉 själv så kunde jag inte somna så jag sitter här å väntar på micromat istället 😀
inte för att jag har med det att göra, men hon var väll inte naken när du fick hem henne 😛
April 2, 2004
December 2, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Miller]hehe själv så har jag fått hem ett naket fruntimmer som ligger i min säng och sover 😉 själv så kunde jag inte somna så jag sitter här å väntar på micromat istället 😀
inte för att jag har med det att göra, men hon var väll inte naken när du fick hem henne 😛
Nej inte vad jag minns 🙂
July 14, 2003
Modesty wrote: Kom just hem från puben,som hmmm varsådär,, först så var en kompis i baren,,, o spydde som en gris, o ville ha pengarna tillbaks för att dom sålt honom en dålig öl. sen var lillsyyran på dansgolvet. o krängde med kroppen som en( al A orm tjusare) när vi gick därifrån stod det ett gang med 20 åringar o glode snet, so jerry pal gick fram o frågade vad fan dom glodde på, jaja, för att göra en shitty histoira kort så, känndes jevla könt o piska up dom små bmw fikusarna( undra hur lång dom kommer med en avbruten ratt)
Försök inte rädda världen från din syrra, försök rädda din syrra ifrån världen istället....annars får du fan i mig mycket att göra!
May 17, 2002
desdecado wrote: [quote=Modesty]Kom just hem från puben,som hmmm varsådär,, först så var en kompis i baren,,, o spydde som en gris, o ville ha pengarna tillbaks för att dom sålt honom en dålig öl. sen var lillsyyran på dansgolvet. o krängde med kroppen som en( al A orm tjusare) när vi gick därifrån stod det ett gang med 20 åringar o glode snet, so jerry pal gick fram o frågade vad fan dom glodde på, jaja, för att göra en shitty histoira kort så, känndes jevla könt o piska up dom små bmw fikusarna( undra hur lång dom kommer med en avbruten ratt)
Försök inte rädda världen från din syrra, försök rädda din syrra ifrån världen istället....annars får du fan i mig mycket att göra!
kan det bli mer sant? nä.. eller kanske lite kanske, försök rädda dig själv istället.
January 14, 2002
Modesty wrote: [quote=Quarzi]hmm.. känns som en totalt meningslös tråd..
jo, totalt meninslös. but who cares anyway? u?
tycker bara att regeln " Posta inte meningslösa inlägg/trådar. " borde gälla här, tänk om alla skulle posta en ny tråd och skriva vad dom gjort ikväll, det skulle bli mycket skit.
2 Guest(s)