May 3, 2004
keffing wrote: lol korspo är bakis som värsta fjortisen...
jag har som vana att tömma magen lite innan jag lägger mig så slipper man vara bakis nästa dag =)
edit: korspo gnäller btw om att han har ont i hakan sen jag gjorde en roundkick på honom... lol
Du tömmer mer än magen om man säger så... Nej jag gnällde inte men jag sa det är jävligt onödigt att sparka till mig i huvudet för att se om jag ska blockera när jag är dyngrak...
August 16, 2002
KorSpo wrote: [quote=keffing]lol korspo är bakis som värsta fjortisen...
jag har som vana att tömma magen lite innan jag lägger mig så slipper man vara bakis nästa dag =)
edit: korspo gnäller btw om att han har ont i hakan sen jag gjorde en roundkick på honom... lol
Du tömmer mer än magen om man säger så... Nej jag gnällde inte men jag sa det är jävligt onödigt att sparka till mig i huvudet för att se om jag ska blockera när jag är dyngrak...
nej du blockade med hakan... jävligt manligt... det var fan ett mirakel att jag ens träffade, det var jag som var full som en gris, du var fan nykter som en hummer
April 10, 2001
Modesty wrote: jaja, för att göra en shitty histoira kort så, känndes jevla könt o piska up dom små bmw fikusarna( undra hur lång dom kommer med en avbruten ratt)
Har ganska nyligt kommit hem från en middagsbjudning..
Känner mig hyffsat trevlig.. summerar intaget,, ca-5-6 corona, en flaska rötjut. ett par cider, en halvflaska cognac,, och nu hemma ett par whiskey, (Laphroaig)..
Känner mig just så där lagom mysig,, trivs med kvällen.. mitt sällskap och mig själv.. Frågan som poppar upp.. hur kan man slösa bort en sån här go fylla på att bli arg och slåss?????
July 14, 2003
Va har det blvit av det här stället? Man får inte prata politik men det går bra med anstiftan till brott, hur nära det var att man begick brott xxx, hur coolt det är att slå ner människor etc. Stick till exet.nu istället, har sett att dom är toleranta vad gäller både droger, porr och kriminalitet på deras forum.
Varför ger inte NH bannor för sånt här? NH är fortfarande utgivningsskyldiga för allt som publiceras på deras forum, så de *borde* vara mindre toleranta!
3 Guest(s)