May 12, 2001
Helt galen!
Eller vad sÀger ni?
HÀr dÄ
January 14, 2002
har en ca: 20 minuter lĂ„ng film med domdĂ€r galningarna đ kan sĂ€ga att det inte slutade sĂ„ kul för dendĂ€r bilen đ han skulle sladda som han gör i filmen men bakaxeln pallade inte med mer sladdande sĂ„ hela vĂ€nstra bakhjulet lossnar och uppbĂ€rningen till axlen likasĂ„. (snurrade nĂ„gra varv)
January 14, 2002
drotz2000 wrote: [quote=snyde]Araber...
Ja dom har inte mycket innanför pannbenet.
Synd att han inte satte bilen i en stolpe den jaeveln. đż
vet inte om det Àr samma snubbe men nÄgon i den filmen jag snackade om Äkte in i en stolpe med bakÀndan pÄ bilen (dock i typ 30-40km/h)
January 14, 2002
CoLiC wrote: Quarzi, lĂ€gg upp filmen! đ
den Ă€r fan över 100 mb stor đ tror du jag skulle lĂ„ta 10-20 nh snubbar ladda den frĂ„n min upload? đ
'
edit.. har ett mindre klipp med samma killar.. dock över 6mb men offrar mig đ
April 20, 2002
drotz2000 wrote: [quote=snyde]Araber...
Ja dom har inte mycket innanför pannbenet.
Synd att han inte satte bilen i en stolpe den jaeveln. đż
Tycker du alltsÄ sÄ om alla araber?
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
January 15, 2004
Quarzi wrote:
http://quarzi.mine.nu/start/up.....araber.wmv
SjÀlvmordsbilare..
mattan wrote: Helt galen!
Eller vad sÀger ni?
HÀr dÄ
Verkar som killen skulle ha kÀnningar i "billiga dÀckbranchen"
Inte kör man sÄ med dÀck man betalt sjÀlv..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
June 28, 2001
hehe inte vissta jag att dom busade dÀr nere oxÄ, har aldrig sett nÄgra racefilmer dÀrifrÄn, ganska skickligt dock.
undrar lite pÄ hur han fÄr kast pÄ bakvagnen, om han anvÀnder handbromsen eller om han har en hel del hÀstar och gasar sig till slÀppet sammtidigt som han svÀnger kraftigt.
Edit: vad Àr det med araber och Matrix ?
jag gick i samma klass som en arab och han var helt besatt av Matrix, lika sÄ Àr dessa biltjuvar.
mer Edit: helvete vad han klanatar sig i andra videon, krashar ju som fan, mÄste kosta endel att pröjsa alla andras bilar.
3 Guest(s)