January 23, 2002
Mind wrote: hehe inte vissta jag att dom busade där nere oxå, har aldrig sett några racefilmer därifrån, ganska skickligt dock.
undrar lite på hur han får kast på bakvagnen, om han använder handbromsen eller om han har en hel del hästar och gasar sig till släppet sammtidigt som han svänger kraftigt.
Edit: vad är det med araber och Matrix ?
jag gick i samma klass som en arab och han var helt besatt av Matrix, lika så är dessa biltjuvar.
Är egentligen inte så svårt att få ut baken så, några snabba rattrörelser som i en undanmanöver, det svåra är att göra det med kontroll. 🙂
Som Quarzi redan påpekat finns det fler filmer med de här snubbarna.
Är några araber som har för mycket pengar helt enkelt och då har tagit drifting till en ny nivå kan man väl säga. 🙄
Finns fler filmer där de är riktigt skickliga men det finns som sagt även filmer där de misslyckas på ett eller annat sett.
Bland de värre jag har sett är när en kille börjar sladda med sin bil på det viset men tappar kontrollen och dansar ut med bilen i en folksamling som står å tittar bredvid vägen, är nog nära 100 pers i klungan som bilen dansar in i med rätt bra fart, man ser tom. hur kroppar flyger upp över bilen.
Hur vettigt det är med det hela då kan ju disskuteras. 😕
Edit: Kollade på filmen Quarzi har postat nu och uppenbarligen har de dansat ut i publik många gånger. Jag har sett tre klipp innan där de gjorde det varav en gång var den jag beskrev ovan.
Men vad jag kände igen så var ingen av gångerna jag sett med i Quarzis klipp.
Gillar ändå när han välter med jeepen, gör nog det med flit skulle jag tro, ser ju så äckligt lätt ut på nåt vis. 🙂
2 Guest(s)