March 18, 2004
hej har köpt en k750i och undrar nu om det finns något program ute som gör att man kan styra tv:n med IR porten på mobilen. Hadde ett sådant program till min "handspring treo" skulle tycka att det vore coolt samt att man skulle få ett övertag i tvsoffan där tv dosan alltid e upptagen 😛
August 13, 2004
På http://www.getjar.com/software brukar det finnas sånt.
March 18, 2004
Uno! wrote: Det finns inget program som kan göra det eftersom det bara går o styra sånna saker om man har symbian-OS
e det bara att det inte finns sådana prog ute eller e det att det inte går att göra? det finns iaf IR prog där man får kanppa ett nummer och den skickar det borde ju bara vara att hitta rätt sådant nummer och skicka till tv:n
men vet ej kan inte dessa signaler.
EDIT* får sitta nära tv:n då 🙁
January 22, 2003
bOzO wrote: [quote=Uno!]Det finns inget program som kan göra det eftersom det bara går o styra sånna saker om man har symbian-OS
e det bara att det inte finns sådana prog ute eller e det att det inte går att göra? det finns iaf IR prog där man får kanppa ett nummer och den skickar det borde ju bara vara att hitta rätt sådant nummer och skicka till tv:n
men vet ej kan inte dessa signaler.
EDIT* får sitta nära tv:n då 🙁
Vad jag förstod så går det inte, letade själv efter ett sånt program förut och det jag hörde var att det var vissa begränsningar kring IR i Java telefoner och att det inte fungerade på grund av det.
2 Guest(s)