November 8, 2002
FÖDELSEDAGSTRÅD
Min skjöldpadda arnorld fyller 2år idag. Ska inte alla gratta?
Jag bjuder in HELA gänget från denna tråda att delta i firandet. Alla tar med varsin present till kalaset, så äter vi tårta och leker lite lekar sen!
https://www.nordichardware.com.....5474b3cde1
.
April 14, 2002
Hoppas din "Varnad Medlem" blir en "Banned" eller nått liknande :square: Sen undrar jag varför du håller på att skriva såna här födelsedags trådar? Du sa själv att det var folk utan vänner som höll på med sånt, kan dock förstå varför du inte har några polare men vafan måste du vara så jävöa dryg? 👿
November 8, 2002
Marcan- wrote: Blue, jag har ett j**la sinne för ironi men hatar dryga j**lar som dej som bara kommer för att förstöra. Hur gammla blir sköldpaddor? 😀
ja du.. några år allefall. Efter jag sett Terminator 2 så visste jag precis vad jag skulle döpa han till. Arnold s¨åklart. :gunsfire:
May 23, 2001
Jag grattar lätt din sköldpadda! Vart bor du? Om du bor i Dalarna och inte alltför långt från mig kan jag väl komma hem på lite tårta. OBS jag dricker inte kaffe, utan köp gärna cola eller blanda lite saft åt mig 🙂
Har faktiskt IRL polare oxo, hur otroligt det låter. Några kom hem på lite tårta. Dock kul att skapa en födelsedagstråd, om inte annat så retar det ju alltid någon
May 7, 2001
Öwall wrote: sköldpaddor blir bara 150 år...
så det är bäst att gratta medan man har chansen.
Grattis, Arnold, och lycka till i livet.
mja, det är väll inte riktigt sant. JÄTTESKÖLDPADDOR blir en 150 år sisådär. Sånna små blir nog inte det riktigt, va?3
Oh, GRATTIS ARNOLD!!! 😀
1 Guest(s)