September 18, 2002
DiDi wrote: Klart man ska se det. Kalle på julafton äger.
Jag har sett det varje år så länge jag kan minnas. Dock så tänker jag inte se det i år pga av julvärden. Alltså, Arne Weise was da man i 30år, sedan bytte dom till Lotta Bromé, vilket var helt ok. Nu ska dom ha den där Ernst Kirsch(något) som värd. Denna jädrans kamerakåta playboy...NÄ FY FAN! PROTEST!
January 14, 2002
The Cadet wrote: [quote=DiDi]Klart man ska se det. Kalle på julafton äger.
Jag har sett det varje år så länge jag kan minnas. Dock så tänker jag inte se det i år pga av julvärden. Alltså, Arne Weise was da man i 30år, sedan bytte dom till Lotta Bromé, vilket var helt ok. Nu ska dom ha den där Ernst Kirsch(något) som värd. Denna jädrans kamerakåta playboy...NÄ FY FAN! PROTEST!
vem f*n är det? :cy:
March 3, 2004
Quarzi wrote: [quote=The Cadet][quote=DiDi]Klart man ska se det. Kalle på julafton äger.
vem f*n är det? :cy:
[Image Can Not Be Found]
Ernst Kirchsteiger
May 17, 2002
DiDi wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=DiDi]Jag skulle vilja se "hela" programmet. För där är ju en hel del de tagit bort.
jotack, tänk på alla långfilmer de har beskurit ned till några ynka minuter 😛
Inte så jag menade... :arg:
Men hur menade du då? Vill du se långvarianten av "husvangssemester" eller?
August 20, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=DiDi][quote=Krqagyzzz][quote=DiDi]Jag skulle vilja se "hela" programmet. För där är ju en hel del de tagit bort.
jotack, tänk på alla långfilmer de har beskurit ned till några ynka minuter 😛
Inte så jag menade... :arg:
Men hur menade du då? Vill du se långvarianten av "husvangssemester" eller?
De har tagit bort en del klipp från gammla disneyfilmer. Tex Alice i underlandet, aristocats, bambi, mm
1 Guest(s)