abishai wrote: Jag tycker fortfarande vi inte ska utesluta teorin om att det bor tyska turister innuti tubarna som jobbar av sin skuld till Kaviar-maffian genom att dela osten och kaviaren i jämna och fina spår.
Nog för att jag fått intrycket att Tyskar är ett småaktigt folk, men så små så dom ryms i en kaviartub??
😮
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 10, 2002
ilg@dd wrote: [quote=abishai]Jag tycker fortfarande vi inte ska utesluta teorin om att det bor tyska turister innuti tubarna som jobbar av sin skuld till Kaviar-maffian genom att dela osten och kaviaren i jämna och fina spår.
Nog för att jag fått intrycket att Tyskar är ett småaktigt folk, men så små så dom ryms i en kaviartub??
😮
Allt går med lite våld och vaselin.
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: Jag tror de har byggt en tub med en inbyggd variant av den oändliga osannolikhetsfaktorn. Allt tyder på detta i och med att det är så osannolikt som det egentligen är.
Efter lite funderingar (mest från din sida egentligen) har det framkommit att det nog inte handlar om osannolikhetsfaktorn utan snarare om bistromatikdriften.
För er som inte vet vad det är:
"Tal skrivna på restaurangnotor i restauranger lyder inte under samma matematiska lagar som tal skrivna på andra papperslappar på andra ställen i universum."
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz]Jag tror de har byggt en tub med en inbyggd variant av den oändliga osannolikhetsfaktorn. Allt tyder på detta i och med att det är så osannolikt som det egentligen är.
Efter lite funderingar (mest från din sida egentligen) har det framkommit att det nog inte handlar om osannolikhetsfaktorn utan snarare om bistromatikdriften.
"Tal skrivna på restaurangnotor i restauranger lyder inte under samma matematiska lagar som tal skrivna på andra papperslappar på andra ställen i universum."
hmmmm, knepigt... Jag får nog grunna en stund på detta...
edit: Mjo, nu är jag nästan säker. Det är nog som du säger, att ha den osannolika osannolikhetsfaktorn innbyggd i en kaviartub vore borde svårt, osannolikt och dyrt, mestadels dyrt.... och osannolikt.... och svårt.. Men.. jadu, detta var knepigt. Jag får nog helt enkelt fundera på det i ett par miljoner år eller så..
edit: ölstavfel.
October 31, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz]Jag tror de har byggt en tub med en inbyggd variant av den oändliga osannolikhetsfaktorn. Allt tyder på detta i och med att det är så osannolikt som det egentligen är.
hmmmm, knepigt... Jag får nog grunna en stund på detta...
edit: Mjo, nu är jag nästan säker. Det är nog som du säger, att ha den osannolika osannolikhetsfaktorn innbyggd i en kaviartub vore borde svårt, osannolikt och dyrt, mestadels dyrt.... och osannolikt.... och svårt.. Men.. jadu, detta var knepigt. Jag får nog helt enkelt fundera på det i ett par miljoner år eller så..
edit: ölstavfel.
Bistromatikdrift i en kaviartub? Tillåt mig hånskratta, hur ska man få in kypare och gäster i en tub? Det skulle kräva någon slags nanoteknink som ingen har tagit till jorden än.
2 Guest(s)